Danniboy Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 nei motoren har litt tikking på den ene ventilen og jeg skulle ha byttet senkesett og en eller 2 foringer i forstillingen men bortsett fra det er den veldig bra... er jo en 2,7 blokk med 2.5l topp med kvass kam og dieselveiv og noen andre ventiler i tillegg grenrør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Da går den vel rimelig greit da vil jeg tro? Har kjørt 2.7 med 2.5 topp og grenrør, og den var rimelig kvikk faktisk.. så om du i tillegg har vassere kam og dieselveiv samt andre ventiler fungerer den vel bra.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 ja er utrolig morro å dra på med den:P skulle gjerne ha sammenligna den med en orginal 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 tipper nok du hadde tatt en org bil ganske lett.. kommer kanskje litt an på utveksling, men all over hadde du nok tatt de.. Kompis hadde 2.5 med chip, og grenrør/effanlegg fra sebring og han holdt org E30 M3 faktisk, men 215hk.. ble så vidt frakjørt på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 ja tenkte bare å sitte på for å kjenne forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 jo takk... det er M tech 1 skjørter hele veien rundt.... jo jeg tenkte på det men hvis klisteret har vært på siden bilen var ny er det en viss fare for at lakken følger med Det tviler jeg sterkt på at lakken vil gjøre, men det er mere interessant hvilken fargeforskjell du vil få. Rød lakk er ikke akkurat bestandig mot sol-bleking og misfarging, de røde pigmentene er vel de som sliter mest av alle. Godt mulig du aldri blir kvitt bokstavene, da som strøkne og blanke mot gammel falmet lakk ellers tviler på det er så stor forskjell pga denne bilen er nesten ikke blitt brukt... har stått inne i en garasje for det meste med prøveskilt en gang i blandt... Da tror jeg ikke du skal være redd for å fjerne merkene, bruk en varmepistol så går det sikkert fint. I værste fall må du fjerne litt limrester med whitesprit el.lign., og en liten polering selvsagt. Det er jo helt fantastisk at det fortsatt finnes slike biler gjemt bort Hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 karr. har gått ca 350 har jeg hørt men alt på bilen er jo byttet den er i tillegg rustsveiset... og dette er veldig bra gjort i... så det eneste som jeg har funnet av rust er på bakpotta på eksosen og på en liten steinsprut på fronten men understellet og motor er ikke gått 100 000 engang etter det jeg forsto... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Gratulerer med heftig E30! Du kommer sikkert til å få mye morro i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Pent! Ta godt vare på denne og still opp på treff Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Bra du fikk laga tråd på den! Blir gromt med nye sommerfelger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 jaja dette er gullungen min... det er så ille at folk ikke får ta på den punktum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Hehe, det er bra det Ganske vanlig det når det gjelder BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noia87 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 du får kjøpt no sånn citrus greier på bil shops som er utrolig effektiv å få av merker og lim med. prøvde på en 525 jeg hadde ble drit bra. ikke et eneste merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 takk for tipset Ingen som har noen forslag til felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Forslag til felger, hm! Kunne vel gått for OZ Futura/BBS RS/Alpina, vet ikke hvilket budsjett du kjører jeg men. Gratulerer med meget fin bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå