Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ikke der til slutt (dro heller og kjørte E92 M3 DCT enn å stå der og se på autoslalom, tro det den som vil... 8)), men nissen kjørte tregere enn i fjor og var ikke fornøyd. Sikkert bare nybegynnerflaks i fjor. Tror den røde Civicen var raskest av alle. Imponerende fartøy, og et slag under beltestedet på alle som sverger til bakhjulsdrift og sugemotor... ;)

Det hvite på bakken var ikke så farlig, siden det holdt seg utenfor banen og unna oss, det var verre med det hvite i luften. Det snødde og var bikkjekaldt der oppe. Kom sør for Oslo igjen så var det fullt solskinn og varmt og godt. ;-)

Skrevet

Jepp, ikke spesielt fornøyd. Slet med både bremser og understyring, noe som nok skyldes manglende innkjøring og andre hjulvinkler enn i fjor.. tror likevel ikke jeg var av de tregeste.

Civicen fungerer utrolig bra! Lav vekt og ~240hk hjelper jo, men likevel imponerende av en fwd-familiebil. :) Forøvrig tar jo megabusaen og caterhamen til elling de fleste selv om de bare triller igjennom... :lol:

Fine bilder, Gunnar! :)

Skrevet

Var morro dette, selv om et par varmegrader og snø i lufta ikke var beste forholdene for å bli kjent med ny bil.. regner med langt mer solide tider utover sesongen :)

du var vell fjerde raskeste nisse, respektabelt mtp klasse :)

Skrevet

Den røde civicen er unntaket som bekrefter regelen mtp fwd, den er intet mindre enn imponerende.. Nissen var ikke akkurat treig han heller, men er som sagt sikkert litt å hente på temp i asfalt og dekk samt litt rattrust.. Jeg for min del har et par sekunder å hente på å få festa bakstillinga mi (kjenner den flytter på seg i svinger) og nye dekk.. Noen som bytter bakskjermer forresten? skulle likt få fått den gamle haugen min litt finere igjen...

Skrevet
du var vell fjerde raskeste nisse, respektabelt mtp klasse :)

Hagenissen ble faktisk nest raskest, så da er det enda mer respektabelt mtp klasse. :)

Samlet_R1_2010.jpg

Skrevet

La ikke merke til at du var der gitt. Fine bilder, til og med tre bilder av den røde Miataen min også :)

Hadde jeg visst at du var der og knipset skulle jeg sladdet mer. Prøvde å kjøre seriøst på tidtakingen, uten at det ga nevneverdige resultater.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...