Gå til innhold

Noen bilder fra NCL Cup 18. april

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var ikke der til slutt (dro heller og kjørte E92 M3 DCT enn å stå der og se på autoslalom, tro det den som vil... 8)), men nissen kjørte tregere enn i fjor og var ikke fornøyd. Sikkert bare nybegynnerflaks i fjor. Tror den røde Civicen var raskest av alle. Imponerende fartøy, og et slag under beltestedet på alle som sverger til bakhjulsdrift og sugemotor... ;)

Det hvite på bakken var ikke så farlig, siden det holdt seg utenfor banen og unna oss, det var verre med det hvite i luften. Det snødde og var bikkjekaldt der oppe. Kom sør for Oslo igjen så var det fullt solskinn og varmt og godt. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ikke spesielt fornøyd. Slet med både bremser og understyring, noe som nok skyldes manglende innkjøring og andre hjulvinkler enn i fjor.. tror likevel ikke jeg var av de tregeste.

Civicen fungerer utrolig bra! Lav vekt og ~240hk hjelper jo, men likevel imponerende av en fwd-familiebil. :) Forøvrig tar jo megabusaen og caterhamen til elling de fleste selv om de bare triller igjennom... :lol:

Fine bilder, Gunnar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde civicen er unntaket som bekrefter regelen mtp fwd, den er intet mindre enn imponerende.. Nissen var ikke akkurat treig han heller, men er som sagt sikkert litt å hente på temp i asfalt og dekk samt litt rattrust.. Jeg for min del har et par sekunder å hente på å få festa bakstillinga mi (kjenner den flytter på seg i svinger) og nye dekk.. Noen som bytter bakskjermer forresten? skulle likt få fått den gamle haugen min litt finere igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ikke merke til at du var der gitt. Fine bilder, til og med tre bilder av den røde Miataen min også :)

Hadde jeg visst at du var der og knipset skulle jeg sladdet mer. Prøvde å kjøre seriøst på tidtakingen, uten at det ga nevneverdige resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...