-Roger- Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Priser er plus frakt:) Meg selv og delene befinner seg litt utenfor Bergen Sorte nyrer til e46 Coupe prefacelift 350kr BMW CARSOFT inkl Acer pc med COM inngang, ledninger til gammel og ny type bmw. Veske til pc følger også med 2000kr Lyktesett med orange blinklys E46 Sedan preface 500kr
-Roger- Posted April 22, 2010 Author Posted April 22, 2010 selger du bare de indre? ? =) Skjønner ikke helt hva du mener Regner med du spør om de indre fra led lyktene? Spør du om du kan få kjøpe kun de indre?, eller spør du om jeg kun skal selge de indre? Jeg skal hvertfall selge både ytre og indre selvsagt... Kan sikkert gå med på og selge bare de indre hvis det er det du mener!
mspec Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 regner med han spør om du KUN selger de indre da du allerede sier at alt skal selges hvordan ser lykteglassene ut,er det mye riper/hakk i glassene?
-Roger- Posted April 23, 2010 Author Posted April 23, 2010 regner med han spør om du KUN selger de indre da du allerede sier at alt skal selges hvordan ser lykteglassene ut,er det mye riper/hakk i glassene? Er på jobb akkurat nå men skal se over de når jeg kommer hjem så jeg ikke gir feilinformasjon. Men tror de er bra..
-Roger- Posted April 25, 2010 Author Posted April 25, 2010 hvordan ser lykteglassene ut,er det mye riper/hakk i glassene? Jeg synes de ser helt ok ut, men litt er det jo. De er brukt. Hvis du kjøper de og er helt uenig med meg og synes de er stygge så skal vi alltids ordne at du kan sende de i retur...
-Roger- Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 Sideskjørt og "Øyelokk/lyktelister" solgt.....
Haakjin Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 De baklyktene til e30n, er det komplett med innmat og alt? Er de solgt foresten? Er det bare plug'n play?
-Roger- Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 De baklyktene til e30n, er det komplett med innmat og alt? Er de solgt foresten? Er det bare plug'n play? De er komplette ja, med pakninger, innmat og alt... Har de fortsatt ja
minien Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 Hei jeg er intr i og kjøpe lyktene dine ,hvor holder du til?
-Roger- Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 Hei jeg er intr i og kjøpe lyktene dine ,hvor holder du til? Hvilke lykter mener du? Jeg holder til litt utenfor bergen i lindås kommune
minien Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 e30 lyktene , skal du til Bergen i nærmeste fremtid så kan jeg møte deg og kjøpe de
-Roger- Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 Det er godt mulig jeg skal.. Men vet ikke i skrivende stund når jeg skal innover. Hvor bor du forresten? Svar gjerne på PM
Recommended Posts