-Roger- Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Nei! Har det enda, men tror damen bruker laderen på en annen pc.. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.796618,5.013224
gallay Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 må man absolutt ha pc for den? Gidder ikke å ha en haug med pc'er hjemme. Så kunne godt kjøpe kun diag. utstyret?!
-Roger- Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Nja, jo men hva vil du betale for kun diagnoseutstyret da? Pc´en er ikke verd noe for meg uten diagnoseutstyret da... Etter hva jeg har forstått, så er ikke disse carsoft kitene så kompatible med nyere Pc´er så derfor er det å foretrekke en slik gammel pc som det faktisk fungerer med.
KKise Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Må bare si jeg har dette utstyret selv, og det er utrolig kjekt å ha, funker fjell
LK Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Er dette komplett fortsatt? Altså diagnose,laptop,og lader? Hva er prisforlangende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå