Gå til innhold

sånn gikk det med min e36 tokk fyr...

Cosmos
 Share

Anbefalte innlegg

vask bilen. pulver fra brannslukker er ikke bra for lakken vistnok.

Det er det dummeste man kan finne på! Pulver er nesten som bakepulver, og hvis du får vann på det begynner det å etse seg gjennom ting.

Jeg Jobber som oppretterlærling på Jorkjend i Porsgrunn, og vi fikk inn en grusom trist greie for litt siden. En flunka ny volvo v70 R design, sykt fin bil, og den var gått hele 5.000km! Vi snakker bil til 600.000, som ble stjålet, og tyvene tømte ett pulverapparat inni bilen.

Det var mye diskusjon rundt om at denne bilen skulle bli kondemnert, og at bedriften skulle kjøpe vraket. Det er ganske sykt å kalle det "vrak", bilen var jo trossalt flunka ny. Men dere kan jo se på bildene, det så helt forferdelig ut. Det var pulver OVERALT, og det er drepen på en ny bil med masse elektronikk.

Enden på visa var at bilen ble sendt til Iss, og de renset den. Demonterte ALT av interiør, alle små knapper og alt, og blåste det rent. Når 99% var blåst rent vasket de alle delene. Regning på rens? 70.000! Men kunden nekta og ta tilbake bilen, det hadde jeg også gjort. Man klarer aldri å få det greine der helt vekk, og man kan tenke seg hva som kan skje med elektronikken over tid.

r46wxm06b0fbs3begzpj.jpg

i2si3953w2phnyuekd2l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...