Cosmos Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 lånte bilen bort til min bror for jeg var på fylla plutseli ringte han meg å sa at bilen brant:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Hva skjedde her da? gikk bra med folk i bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosmos Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 det var noen ledninger som tokk fyr mens han kjørte... så plutseli så han bare en flamme som stod opp fra tronken. han skulle kjøre ei opp til ett narchspill så akkurat når han var der så fant han en hjelm som han tokk vann i fra en stamp men han fikk ikke slokka det med det, så kom det løpans ut en med et brannslokningsapperat. hehe men ingen ble skada.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 vask bilen. pulver fra brannslukker er ikke bra for lakken vistnok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosmos Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 bilen ble kondumnert å er sikkert spiker nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Dette hørtes ikke noe særlig ut. Får håpe du får igjen nok penger av forsikringa til en "ny" og pen BMW da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 oi. kondemnert? ble det så mye skader av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 om det har vært benyttet pulver på bilen, så er det bare å kondemnere uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosmos Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 er ei stund siden dette sjedde så har fått penger å alt igjen. kjøpte meg et støkent e30 karosori som jeg holder på å bygge opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 om det har vært benyttet pulver på bilen, så er det bare å kondemnere uansett. Hvorfor det? Er skum som er tingen på feks bane alså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 om det har vært benyttet pulver på bilen, så er det bare å kondemnere uansett. Hvorfor det? Er skum som er tingen på feks bane alså? Fordi pulveret trenger inn over alt og får karosseriet til å ruste og kabler til å eire. Skum er så absolutt å foretrekke. Det kjøler også ned området sånn at det ikke blusser opp igjen etter slukking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Pulveret trenger seg inn i alle krinkler og kroker på bilen. (også der du ikke trodde det var mulig..) Siden pulveret er veldig korrosivt så vil bilen aldri bli bra. Skum er vel bedre slik sett. Edit: Yngve svart nok før meg her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Co2 apparat er ikke dumt det heller, når det gjelder brann i elektrisk anlegg og apparater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosmos Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 tror lakken blir ødelagt så tror jeg at ikke de eletriske tingene liker det heller får det aller heilt rent inne i bilen å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 det der har vel vært en "recall" sak for BMW? Hvertfall hørt om det på E46 med dårlig jord i baklyktene som kunne forårsake brann.... just thought i'd put it out there Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå