BMWM Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 dette blir ett strøkent motorrom! hva ga du for grenrøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet August 19, 2010 Forfatter Share Skrevet August 19, 2010 satser på en rimelig fint motorrom ga rundt 100 dollar. ble vel sirka 1500 med frakt og allt. hva mener folket om toppen, burde jeg kjøpe nye alle ventilene? er en ventil som ikke er helt rett. måtte bruke makt for å få den ut av toppen. fikk ut resten uten poblemer. et annet spørsmål, hvordan kan jeg finne ut hvilken års.mod. motoren er? er vel 3 forskjellige IS motorer i e36, en fram til 8/92, en fram til 9/93 og en annen etter der igen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 satser på en rimelig fint motorrom ga rundt 100 dollar. ble vel sirka 1500 med frakt og allt. det var ikke så ille, ebay du handla på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet August 20, 2010 Forfatter Share Skrevet August 20, 2010 satser på en rimelig fint motorrom ga rundt 100 dollar. ble vel sirka 1500 med frakt og allt. det var ikke så ille, ebay du handla på da? jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet August 26, 2010 Forfatter Share Skrevet August 26, 2010 fikk planet toppen i dag eg kjøpt meg gromme kamakslinger. skal til å bestille slipesett og noen småting på koed nå.. går sakte men sikkert fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 portet og matchet eksosportene til grenrøret. portene skal høyglans poleres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 er det noe å hente på å kjøpe et lettere svinghjul, eller bare dreie av det orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 neste helg er coilovers i hus. det blir bra. får mye arbeidslyst av å ha det liggende har sprøyta fangere og lyktegrillene og div småting i dag. kansje jeg kan ta noen bilder i måra når jeg har montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 fikk montert nylakka støtfangere, m-tech2 front, m3 look bakfanger og lyktegrillene i dag. ble en helt annen bil med svarte i stede for grå fangere henter k-sport coilovers til neste helg. kvasse kammer er på vei. fikk slipesett og div ting og tang i posten i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 da er jeg så godt som klar til montering igjen av toppen. men mangler fortsatt kamakslinger som jeg kjøpte av julians her på forumet. begyner å lure på om jeg ikke får de. har filt, pusset og polert eksosportene, filt og pusset i innsugsportene. nå er det slett og fint. slipt alle innsugsventilene. må bestille nye eksosventiler da de var så brente og stygge. sparer noen timer med sliping vis jeg kjøper nye har hørt med fengselet i stavanger angående pulverlakkering av understellet. håper ikke prisene er skyhøye. et par elendige mobil bilder: gleder meg til dette er i hus: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 har kjøpt meg nye stoler, og laget nytt understell til de. har også kjøpt meg 325i bakstilling med mellomaksling. kjøpte dette på ekebergmarkede for 600kr så har jeg henta k-sport coilovers har også kjøpt meg en e36. må bare godkjenne den, så kan jeg avskilte e30en og begyne skikkelig på dette prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
die4e| Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Strøøken, henger meg på denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 takker ja, satser på litt mer liv her når jeg får levert inn skiltene til bilen, og demonteringa starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Dette ser tøft ut! Man har alltid lyst til å begynne på noe sånt selv, men man gidder bare ikke å begynne x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 hehe ja.. er bare å prioritere riktig det, så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå