bmwe30is Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 hvordan er det med 10x18 felger på e30 egenklig ? blir det litt for mye av det gode eller.. ? tenker på de GS har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 finfint bygge ang svinghjul: http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=98824 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 hvordan er det med 10x18 felger på e30 egenklig ? blir det litt for mye av det gode eller.. ? tenker på de GS har. tror 10x18 kanskje blir litt voldsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 finfint bygge ang svinghjul: http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=98824 takker må lese litt der ja, se om jeg forstår noe av det jepp, tror 10x18 blir noe stort. hvertfall med tanke på at det ikke er den sprekeste motoren akkurat jeg skal ha. blir vel 8x17 av samme felgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 begynte i dag å dreie foinger. blir alu i traversen og diffen og teflon resten. venter på pakke fra koed nå. eksosventiler og noe småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Ser jo bra ut dette. Men har du polert innsugskanalene? Husk at de burde ha en litt ru struktur, da får du en mye bedre blanding av bensin/luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Ser jo bra ut dette.Men har du polert innsugskanalene? Husk at de burde ha en litt ru struktur, da får du en mye bedre blanding av bensin/luft. takker har ikke polert innsugskanalene nei. de er bare pussa ned, matte og fine har studert en del før jeg begynte på toppen. den er snart klar, mangler bare noen eksosventiler nå, og kammer som jeg har kjøpt av JulianS her på forumet. kommer vist aldri disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 begyner å ligne foringer nå. må bare lage hylsene som skal inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 dta bli bra tønneland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 hehe ja fin liten pakke i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 ser sånn ut nå. turtelleren og spilleren og ellers unødvendige ting skal ut: er ikke lenge før jeg for skilter på denne. da blir e30en avskilta og demontering starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Dette var et spennende prosjekt, motoren blir jo strøken. men blir det ikke veldig stumt med aluforinger? Skal følge med på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Her er bilde med 7.5 x 18 fram, og 10 x 18 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Dette var et spennende prosjekt, motoren blir jo strøken. men blir det ikke veldig stumt med aluforinger?Skal følge med på denne. takker hmm, tja.. for se hvordan det blir med de foringene. blir ikke en bil som skal brukes hver dag så. jeg prøver og ser ser jo rått ut med 7,5 og 10x18 på e30. men føler man trenger litt mer en en 1,8 is motor for å få noe fart på de hjulene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 jeg har 7,5 x 18 fram og bak på min 1,6i... ble ikke noe forskjell fra 9 x 16 det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå