bmwe30is Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 venter bare på kammene nå. en nisse fra drammen, JulianS her på forumet skulle sende til meg, men ser dårlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Oiii stå på den røde med 18" er min ...hehe Men jeg kan jo si deg en hemmlighet om du skal ha tøffe felger da .... Det kommer 8*17 og 9,5*17 4*100mm inn til oss til sesongen starter med 2 step lip fram og bak i sølv og i hyper black slik som denne under her men ikke si det til noen enda da ..lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 se der ja. va ikke verst de send meg en god pris på de på PM om du gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 fikk aldri kammene av JulianS her på forumet, så jeg monterte bare de orginale. håper alle styrer unna JulianS , ikke til å stole på. nytt registerkjede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Lest igjennom hele tråden din nå! Du legger virkelig sjelen din i arbeidet her Ser virkelig bra ut alt du har gjort Om jeg skulle legge fingeren på noe synes jeg rutene ble for sorte av den sotinga, så litt harry ut.. Mulig det er bare pga mørk bakgrunn men Stå på videre i alle fall, for dette blir knall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 takk for det tråden heter jo "bygges opp fra bunnen av", så det blir vel gjort noe med vinduene også tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imsdal321 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Du sko hatt motoren oransj lillevenn :* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 hehe ja kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 noen tips til farge på bilen? tenker på Sepang Bronze... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 dette ser utrolig bra ut!! alltid like gøy å se at noen legger sjela si i en e30!! gleder meg til å se videre fremgang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hehe, hermegås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 hehe, nå har ikke jeg sett din bil men vis det er den tona så kan jeg velge en annen farge jeg, er ikke noe problem det takk for det, bmw_odd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imsdal321 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Andreas seie: fy fan så strøkent... sikle sikle.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Syns du ska gå for den fargen du selv har lyst på, tror ikke han andre er den første med den fargen? Dessuten er vel denne bilen et par hakk over hans uansett! Tror dette blir bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå