Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare det at "askefast" er blitt et ord i dagligtalen er ille nok, men denne setningen; "En BMW M3 er heftige greier, og normalt ville det koste blusen å få den over grensa. Men den fete maskinen skal ikke over grensa. Den skal hogges i Sverige." sier jo litt om hvilket forhold de har til bilen.

De kjører sikkert suzuki swift og yaris med kommunelogo på til daglig :(

Skrevet
Bare det at "askefast" er blitt et ord i dagligtalen er ille nok, men denne setningen; "En BMW M3 er heftige greier, og normalt ville det koste blusen å få den over grensa. Men den fete maskinen skal ikke over grensa. Den skal hogges i Sverige." sier jo litt om hvilket forhold de har til bilen.

De kjører sikkert suzuki swift og yaris med kommunelogo på til daglig :(

ja tenkte akkurat det samme, kunne vel funnet seg en annen bil hvis det bare er bruk å kast....

Skrevet

Og E46 M3 får man for ca det dobbelte...

Sinnsykt lei av alle ord som inneholder aske for tiden! ](*,)

Skrevet

jeg har sluttet å lese nettaviser.. askefast meg i hekken!

Askeskyen hit og flyvebråk dit.

Skjønner det er en stor greie for mange nå,men det skjer faktisk andre ting i verden også - med mindre man leser VG og Dagbladet... :P

Skrevet

Jeg hadde faktisk samme plan når jeg satt fast i london i helgen. Men fikk ordnet buss før børsen åpnet, så ble ikke så jeg tok ut aksjene mine for å kjøpe bil. jeg hadde tenkt å ta bilen inn i norge isåfall og starte prosjekt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...