SteffenM2 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Skrevet April 26, 2010 Skal høre med de. Går de ikke med på det er det ikke verre enn av vi bare står der uansett. Ene plassen der er jo åpen på søndager! Om noen spørr, så er vi på MacDonalds. Men da prøver vi på 9.Mai! Klokken 13.00?
Chris_ Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Om bilen fortsatt er hel etter Rudskogen, så står jeg nok der
Hagestande Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Åå, hadde vært moro Men selvfølgelig skal jeg i konf
ullsokken Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Skal høre med de. Går de ikke med på det er det ikke verre enn av vi bare står der uansett. Ene plassen der er jo åpen på søndager! Om noen spørr, så er vi på MacDonalds. Men da prøver vi på 9.Mai! Klokken 13.00? Kl. 13 høres fint ut. Lage FB event kanskje? Så vi kan sende til venner og kjente..
DannyRS Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Kan jo legge det inn i bimmers kalenderen også om det ikke er gjort allerede..
SteffenM2 Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 http://www.facebook.com/?ref=logo#!/eve ... 1911182323
ullsokken Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Attending Har sendt invitasjon til de fleste jeg vet bor i nærheten og som jeg tror vil ha interesse av det.
Scampi Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Søndag 9. Mai høres fint ut Har fått fikset litt utseendemessig da så kommer. . *hostkremtskjermhost* Blir knaggen med?
ullsokken Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Søndag 9. Mai høres fint ut Har fått fikset litt utseendemessig da så kommer. . *hostkremtskjermhost* Blir knaggen med? Dust.. Om jeg i det hele tatt har fått tilbake bilen fra rep da.. tør ikke vise meg i VolvoC30(diesel hore) Nei jeg tror ikke det.. drar nok med en venninne fra sarp med på dette.
Chris_ Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Om bilen fortsatt er hel etter Rudskogen, så står jeg nok der Hmm.. bilen er faktisk ikke hel, så jeg må nok melde meg av :/
ullsokken Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Om bilen fortsatt er hel etter Rudskogen, så står jeg nok der Hmm.. bilen er faktisk ikke hel, så jeg må nok melde meg av :/ Ja skulle akuratt til å sitere den første fra deg der... du får bare sende en PM om du har lyst til sitte på fra tomter området. Skal nok innom sarpsborg hente en venninne først også. Om fint vær drar jeg med et par engangs griller også kanskje. Trenger folk
S.Arnesen Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Nei jeg tror ikke det.. drar nok med en venninne fra sarp med på dette. Hæ? En bmw interresert venninne ifra Sarpsborg? Etter hva jeg har forstått så finnes det ikke bmw interreserte jenter her i byen..
ullsokken Skrevet April 30, 2010 Skrevet April 30, 2010 Nei jeg tror ikke det.. drar nok med en venninne fra sarp med på dette. Hæ? En bmw interresert venninne ifra Sarpsborg? Etter hva jeg har forstått så finnes det ikke bmw interreserte jenter her i byen.. Hun er ikke så bil interresert men ok å ha med selskap Dumt jeg ikke bor i sarp, hadde være eneste jeg da?
Scampi Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Du tar med venninne ja...du kjenner jo meg, så snakk pent om meg ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå