Chris_ Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Nei jeg tror ikke det.. drar nok med en venninne fra sarp med på dette. Hæ? En bmw interresert venninne ifra Sarpsborg? Etter hva jeg har forstått så finnes det ikke bmw interreserte jenter her i byen.. Dumt jeg ikke bor i sarp, hadde være eneste jeg da? Er du jente? navn?
S.Arnesen Skrevet Mai 1, 2010 Skrevet Mai 1, 2010 Nei jeg tror ikke det.. drar nok med en venninne fra sarp med på dette. Hæ? En bmw interresert venninne ifra Sarpsborg? Etter hva jeg har forstått så finnes det ikke bmw interreserte jenter her i byen.. Hun er ikke så bil interresert men ok å ha med selskap Dumt jeg ikke bor i sarp, hadde være eneste jeg da? I see... Ja, skal ikke se bort ifra at du hadde vært det Eneste bilene de bilinterreserte jentene digger her i byen virker å være slitne opphora volvoer
ullsokken Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Du tar med venninne ja...du kjenner jo meg, så snakk pent om meg ;D Hehe, det har jeg allerede gjort det vennen Vi er egentlig bare inneforstått med at om den ene liker en person så gjør den andre det også Bare volvo baksete jenter rundt om i sarp altså, fysj og fy!
ullsokken Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Skal bli bra vær da Delvis skyet. Lett bris, 5 m/s fra sør-sørvest. 0 mm nedbør. http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/Moss/Moss/
Scampi Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Du tar med venninne ja...du kjenner jo meg, så snakk pent om meg ;D Hehe, det har jeg allerede gjort det vennen Det er såpass, ja...dette lover godt Jeg stiller nybarbert og velduftende!
E28 TURBO Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Håpe vennine og gjør det da Scampi! Mulig jeg tar en liten tur med min trofaste 518, men får se!!
ullsokken Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Du tar med venninne ja...du kjenner jo meg, så snakk pent om meg ;D Hehe, det har jeg allerede gjort det vennen Det er såpass, ja...dette lover godt Jeg stiller nybarbert og velduftende! Og kamera, ikke glem!
Scampi Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Håpe vennine og gjør det da Scampi! Mulig jeg tar en liten tur med min trofaste 518, men får se!! God damn, du sier noe der... Jeg stiller nybarbert og velduftende! Og kamera, ikke glem! Selvsagt blir kameraet med! Jeg mener...det er både BMW _og_ jenter på gang...
Sjøbuse Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 jeg kommer en tur med E28 TURBO som kartleser om det er greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå