umotorsport Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Har en 97. 520iA, igår stoppa bilen helt plutselig etter at jeg hadde starta den, kinnet den en stund så starta den. Idag tidlig så ville den ikke starta i det hele tatt, venta noen timer og prøvde igjen og da starta den med en gang. Utover dagen så har den vært litt tungstarta og lugger ved gasspådrag. Regner med dette er kam og veivsensorene som fjusker, men har kjørt diagnosetest på den og får ikke feilmld. Hva tror dere som er feil? Kan det være noe annet som gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Kunne høres litt ut som ruskk i bensinpumpen. Hadde noe av det samme med min e39. Måtte under å slå på båndet rundt tanken for at den skulle starte. Var bare den dagen. Har kjørt i et år nå uten at det har skjedd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Ok, da får jeg sjekke det imårra å se om det hjelper noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Bilen får bensin og kan ikke se noe rusk i bensinen som kommer ut. Flere som har tips, eller kan jeg bare bytte sensorene med en gang? Er sensorene som selges på Koed org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Ingen som har noe tips? Har nå prøvd og ta av kontakta på lmm, men ingen endring i gangen på motoren. Får ikke feilmld på den heller å det er jo rart for motoren vil jo gå styggt viss kontakta på den blir tatt av, så virker som den ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2010 Tar tennspolene skade av at jeg drar av stikke på dem mens motoren går for og sjekke at di funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umotorsport Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Lite respons her. Skifta kam og veivsensor og da starta bilen med en gang. Gnagd hull på ledningen til kamsensoren der de er stripsa fast under innsuget pluss at alle ledningene var sprøe under gummihylsa ved kontaktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Lite respons her. Skifta kam og veivsensor og da starta bilen med en gang. Gnagd hull på ledningen til kamsensoren der de er stripsa fast under innsuget pluss at alle ledningene var sprøe under gummihylsa ved kontaktene. Håper du kjøpte orginale sensorer, de uorginale har jeg skiftet flere av da de ryker etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå