liffi Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 haha, ja det skal jeg huske;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Du må vippe inn speilene neste gang du skal på bane, så slipper du å få riper i de.. Bedre med riper i speilene, enn at han tipper helt rundt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 latterlig, hva er vitsen med å ødelegge en mafiaslede/cruiserbil på bane? for det første går den altfor dårlig til å brukes på bane og for det andre er det en helt annen bil enn hva som er egnet for banekjøring,du kunne kjøpt en gamal e30 eller noe og herja den i stykker, dette er bare grelldom makan til idiot Noen som vet hva han heter? Er så utrolig nysjerrig på hvordan han ser ut personangrep igjen ja?! du er seriøst en taper ass, get a life idiot, fordi jeg sier at det er latterlig å bruke en cruiser på bane?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Er noe annet å BRUKE en bil på bane enn å Prøve den på bane;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vågen89 Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 Faktisk utruli gøy å leka seg med 7'er, synn min ikkje klarte seg gjennom vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 lykke til med restaureringen. så lenge den skal fikses opp,så ser jeg ikke noe problem i å teste den litt på bane for nysgjerrighetens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Vet bilen er for myk når den får til det her Damn Men hvorfor blir den taua? Just-turbodiesel; du er ikke noe bedre likt her, enn på bilforumet har jeg lagt merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 tauer en sliten e30;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Vet bilen er for myk når den får til det her Damn Men hvorfor blir den taua? Som Liffi sa Var en e30 med gåen kardang som skulle taues lengre tilbake for å frigjøre en parkeringsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå