winchester Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Fin oppgradering, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Off, denne så sliten ut Manvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Det gjør den vel ikke, ikke så gærn denna her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Kunne jo spart deg å montere det interiøret da.. Gjør jo en annen mann veeeeeldig misunnelig Bra du kjører forandringer på den biten der, samt lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Noen nye bilder.. PS; ATV'n selges;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Bilen skriker etter mer senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Den skal senkes mer bak etterhvert.. Men foran er den faktisk lav nok. Står nedi kanten på smøregrava mi som er 6-7 cm høy.. Men må regne med at den blir senka mer foran også;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 så jo ikke så værst ud ble naic etter tingene du har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TSS- Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 begynner å bli bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Savner du den? Haha, skal på eu kontroll imorra.. Det kan bli moro;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TSS- Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Savner du den? Haha, skal på eu kontroll imorra.. Det kan bli moro;P Jeg kan svare deg på det etter imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Haha, det kunne vært værre da.. -Kobling/klamring mellom bremserør og bremseslange fremre del (2) -Ikke håndbrekk på høyre side (2) -Feil farge sideblink høyre side (2) -Mangler 1 stk skiltlys (1) -Mangler ryggelys (1) -Slitt bærekule begge sider foran (2) -Dårlig støtdempere bak (2) -Varseltrekant (1) -Senkesett skal føres inn i vognkort (2) -For høy CO måling (2) Bare enkle greier utenom den CO målinga, kan det være at jeg kjører uten luftfilter? Hehe, har ikke finni fram en luftfilterboks enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 fy faen og høy den var i rævva hadde vært tøft med stuk på denne egentlig, litt senk bak, og legg den skikkelig ned i front, tror det hadde gjort susen her, ellers så den veldig fin ut innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Da har jeg hatt litt perm fra militæret. Det jeg har gjort nå er, -Bytta skjermer foran -Bytta blinklyspærer på sida (som jeg fikk 2er feil på EU) -Nye bærearmer med nye foringer foran -Demontert fangere -Lakka kanten på felgen ORANSJE! Blir bytting av LMM og nytt luftfilter neste gang jeg har perm fra militzen (1 1,5 uke til) og inn på et verksted i byen her og måle CO og stille blandinga og tomgangen perfekt. SÅ etter det blir det skilter.. Hehe Det kommer noen bilder veldig snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå