yeppbiz Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Hei! Har vært ute i en liten kollisjon med den flotte bilen min:-( Her er finn linken når jeg kjøpte den: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=16771617 Motor og drivverk er topp forfatning. Skinninteriør og alt av utstyr har bilen. Skaden er på høyre front. Bilder av skaden kan jeg sende på mail til intresserte. Bilen står i Trondheim og må hentes der. 15000 kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwkizn Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 Er ikke intressert i og selge baklyktene, og evt skinninteriøret løst da? Kan sette inn mitt gamle etterpå slik at bilen fortsatt er komplett Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemyNG Posted April 22, 2010 Share Posted April 22, 2010 send meg PM med bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Are Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Solgt bilen? Mail meg bilder av skadene. Benholand@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
yeppbiz Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 SOLGT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts