Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i et rimelig svinghjul? Ev. fra utlandet, alle tips mottas med stor takk!

Orginal delenr er 21207550768

Dobbelmasse svinghjul til 2005 E46 318d Touring manuell

Mvh

Tom

Skrevet

Hei. Jeg søkte etter svinghjul igår på eBay.de. Siden lå framme også i dag, og da fant jeg et svinghjul til 2003 318d med 122 hk. I følge ETK går dette svinghjulet opp til 02.04. Og på andre står det til 02.04. Delenummeret fra 2003 mod har samme nummer på svinhjulet som du skrev.

Prisen på svinghjulet med clutch står til 199 Euro, men er mulig å foreslå en lavere pris. Selgeren holder til i Hamburg. Gå til eBay.de. Søk på BMW Schwungrad. På side 4 finner du svinghjulet. Selgeren heter st-teile. Det er også et telefonnummer som du kan ringe. Det er sikkert mulig å sende svinghjulet.

Dessverre er jeg i Norge nå. Ellers kunne jeg ha tatt det med.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet

Tusen takk Eirik du er en Gud! Forespørsel er sendt st-teile, håper å få kjøpe det av ham hvis det er riktige deler.

Jeg har fra 2000 moddel 318 bensin, om det kan være likt.

Ifølge ETK er svinghjulet brukt på 318d og 318td, ikke bensin.

Skrevet

Har ikke lykkes å komme igjennom på mail eller telefon men prøver telefonen igjen i morgen på dagtid. I mellomtiden fant jeg et nytt svinghjul på ebay UK som er produsert av LUK og lurer på om det kan være noe å satse på, noen som har erfaring med dem?

http://cgi.ebay.co.uk/Dual-Mass-Flywheel-BMW-318d-E46-02-05-DMF_W0QQitemZ290420688402QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item439e6c0612

Skrevet

Vanskelig å finne LUK forhandlere i Skandinavia, noen som vet om noen? Har sendt en forespørsel til LUK/Schaeffler. Er det flere som produserer svinghjul til BMW?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...