Gå til innhold

Kjekt å bli slått ned på riksvegen...


Bjorni92
 Share

Anbefalte innlegg

Om de er så stolte over kroppen deres og føler ein sterk trang til å legge ut bilder så kan dere logge inn på http://www.penest.no ! :lol::puppydogeyes: (men dere har vel allerede konto der, tipper eg ? )

(og no kjem det vel ein kommentar til meg : Du er berre sjalu ! ) men det er ikkje tilfellet. Lever livet eg, trener og eter sundt :) Men bruker meir tid på BMWn min enn kroppen min, og det er vel strengt tatt det dette forumet handler om? BMW !? Og muskler i form av bhp og nm ?! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ballder, Nå er det ikke alltid vi får med oss alt innhold i alle tråder, og selve overskriften er forsåvidt on-topic. Det er heller ikke sant at vi stenger alt som gjelder andre bilmerker. Det er åpent for diverse motorprat her, som ikke gjelder BMW. Men ikke på teknisk, der er det kun BMW det handler om.

Er allikevel helt enig med dere i at det har vært en del innlegg her nå som har en veldig tynn tråd til topic (agressivitet), så noen må roe ned skrytebildene sine litt.

Ellers oppfordrer jeg dere til å bruke "Rapporter"-knappen (icon_post_report.gif) så kommer innleggene inn i en modereringskø som det er lettere å holde styr på - enn å tråle gjennom hvert eneste innlegg som ramler inn her døgnet rundt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, var ikke meningen å fremme meg selv eller noe. Jeg er stolt av kroppen min og resultatene jeg har fått til- og ønsket å dokumentere historien min da jeg ikke ble trodd. At ivanogrov la ut av seg selv får stå for hannes regning, selvom jeg til en viss grad ba om kvalifisering for uttalelsene hans.

Ellers syns jeg ikke at tonen i denne tråden har vært spesielt agressiv fra min side- "bestemt men høflig" er det vel noe som heter? :)

Daniel MK, faktisk første gang jeg legger ut bilder av min egen kropp selv. Det som finnes på facebook ol er det venner som har tatt og lagt ut. Jeg er ikke stolt over størrelsen, selvom jeg syns det er litt kjekt at fremmede kommer bort å preiker trening med meg når jeg er på byn osv. Det begynte med volumtrening, og i dag trener jeg utelukkende for vekt/effektforholdet.. Men det er vel ingen som begynner å grine hvis dem skulle sett litt bedre ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å i det hele tatt stå foran et speil med mobilen å ta bilde av seg i bar over kropp for så å legge ut på nett vitner jo til at noe har kortsluttet en plass! Ser det stadig vekk på facebook bla der folk legger ut skrytebilder av seg, blir bare fordumt!

Jeg er fanken meg ikke interessert i å sitte å se trente manne overkropper, hadde det ei vært en stram frøken så hadde det gått greit :wink: Alle har vel lekt seg litt med mobilkameraet på badet men det er den grensen der man går til det skrittet å pubilisere det! Men å ta bilde av dama i dusjen må dere ikke finne på å gjøre, mister man telefonen da så er mye gjort :shock: Jeg fant heldigvis igjen min etter to søvnløse netter og var ikke sen om å få slettet de ellers så bra bildene, ikke vær dag man får med fruen på å posere foran kamera :wink: hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er vel en av de som har PCen avslått hele dagen i tilfelle du kommer borti et par bilder du egentlig ikke har lyst til å se.

Syns ikke det er annerledes å legge ut bilde av kroppen til andre sin inspirasjon i forhold til å legge ut skrytebilder av bilen sin. Er man stolt av kroppen eller bilen sin er det ingenting i veien med å vise det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt innlegg var siktet til Fredrik 90 som skrev: "Det å i det hele tatt stå foran et speil med mobilen å ta bilde av seg i bar over kropp for så å legge ut på nett vitner jo til at noe har kortsluttet en plass!" :roll:

Gidder ikke å forsvare de bildene lenger, da tråden egentlig burde vært stengt for mange dager og sider siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden enkelte tydeligvis har litt dårlig samvittighet for å ikke ha vært på gymmet i det siste, eller ikke er stolt over kroppen sin generelt sett.. Poengterer jeg at jeg har aldri publisert bilder av min egen kropp tidligere enn i denne tråden. Jeg har ikke lagt ut noen skryte bilder selv på facebook, og de bildene som har tatt av meg, publisert og tagget meg i på facebook har jeg tatt vekk taggingen da jeg selv ikke liker å skryte over min egen kropp. Det eneste jeg har gjort er å legge ut bilder fra nm i styrkeløft da jeg er ganske fornøyd med en 3plass i min klasse.

Janteloven og sjalusi lever tydeligvis i velgående blant andre som bryr seg om hva andre syns om eiendelene sine. Jeg referer da til showoff delen av forumet og garasjeinnredning tråden. Jeg er nok like missunnelig på enkelte eiere av gromme biler her inne, som ønsket enkelte andre har etter å se bra ut. For min del dreier ikke treningen seg om forfengelighet, men utelukkende styrke. Kroppen kommer som en bieffekt. Greit nok at denne tråden har sporet av litt,- men jeg ser vitterlig ikke forsjellen på å legge ut bilder av kjøkkenet sitt til 300 000,- eller kroppen sin. Det er visst blitt negativt i samfunnet å være stolt over kroppen sin, da man blir oppfattet som om man tror at man er så jævlig mye bedre enn alle andre. Jeg har også fjernet bildene av meg selv da takhøyden over andre ting enn materielle goder/BMW ikke rekker over skotuppen, den ENE gangen jeg gjorde noe slik. Da vi diskuterte side opp og side ned med bolere, temperamentsfulle folk og hvordan en burde oppføre seg for å slippe bråk var det ingen som ropte på moderator selvom det også var milevis unna BMW.

Nå er det hvertfall slik i samfunnet at ingen liker folk som har mye penger, har fine biler, selvrealiserer seg selv eller ser bra ut,- tydeligvis er det ikke noe forsjell her inne. Da jeg stortsett hverken er rik eller selvrealiserer meg spesielt.

Penest.no er for folk som ønsker å styrke egoet sitt gjennom positive tilbakemeldinger fra andre. Jeg har ikke det behovet, og la ikke ut bildene av meg selv for å skryte men for å dokumentere framgangen min da jeg ikke ble trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okayyy, back to topic igjen nå gutta. Prøv å gi på når jeg skal kjøre forbi dere, da kan dere vente fysiske reaksjoner fra meg ihvertfall. Ser at noen her er overrasket over hvor mange trafikkrelaterte voldsepisoder folk har opplevd, for min del er jeg heller overrasket over at det ikke er mere av det. Nordmenn eier jo ikke skikk og respekt i trafikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okayyy, back to topic igjen nå gutta. Prøv å gi på når jeg skal kjøre forbi dere, da kan dere vente fysiske reaksjoner fra meg ihvertfall. Ser at noen her er overrasket over hvor mange trafikkrelaterte voldsepisoder folk har opplevd, for min del er jeg heller overrasket over at det ikke er mere av det. Nordmenn eier jo ikke skikk og respekt i trafikken!

Som jeg har sagt mange ganger før, vi har MYE å lære av svenskene!

Det er så utrolig deilig å være trafikant i Sverige, folk legger seg ut på skuldra og slipper deg forbi bare du kommer litt raskere bakfra. Ikke noe tuting, blinking, veiving eller andre gestikuleringer. Legger seg opp i bakfangeren etterpå gjør de heller ikke. Ingen sure miner og de fortsetter sin kjøretur glade og fornøyde i eget tempo uten meg liggende irritert i hæla, og i fare for å foreta en farlig forbikjøring etter 3 mil i 10km/t under fartsgrensa. Jeg gir selvfølgelig tre blink med varselblinkern etter jeg blir sluppet forbi, hvilket jeg alltid gjør til trailere i Norge også (og pleier å få et par lysorgelflash tilbake ;)).

Når det gjelder holdningsendringer i forhold til trafikken i Norge, så fokuseres det utelukkende på fart, alkohol og bilbelte. Hva med å fokusere på tryggere biler og en smidigere trafikk? Da tenker jeg både på å slippe forbi og på fletting/køkultur. Jeg er sikker på at komabilister har forårsaket MANGE dødsulykker. Hadde de bare sluppet forbi tidligere irritasjonsnivået vært noen hakk lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...