Eska Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Tenkte jeg skulle legge ut bilder av nybilen En 1995 modell e34 520i M50 med vanos. Bilen har rullet litt over 200 000 km. Er ute etter nye sommerfelger til denne! så de felgene som er på bildene er til salgs/bytte, uten dekk, da dekkene var utslitte! Er spesielt ute etter rondell d58 eller bbs rs/rc! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsenn Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Meget fin bil du har fått deg gratulera me ny bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Meget fin bil du har fått deg gratulera me ny bil:) Takk takk! er meget fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Nei se der! Valgte å beholde felgene ? Pent pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Nei se der! Valgte å beholde felgene ?Pent pent! Nei, er egentilig ute etter nye, så de er til salgs! lyst på bbs rs/rc i 15-17"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Nice. E34 med bredfront er aldri feil. Ang felger så ville jeg ikke gått lavere enn 17" på en såpass stor bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Nei se der! Valgte å beholde felgene ?Pent pent! Nei, er egentilig ute etter nye, så de er til salgs! lyst på bbs rs/rc i 15-17"! Ikke feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Den var helt nøyaktig lik min utseendemessig, bare at jeg har andre felger, samme kmstand omtrent, samme årsmodell, farge, lykter og blinklys Knallbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Den var helt nøyaktig lik min utseendemessig, bare at jeg har andre felger, samme kmstand omtrent, samme årsmodell, farge, lykter og blinklys Knallbil Jepp! Enig der! lyst på andre felger jeg også! SPESIELT lyst på disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Du har virkelig et pent utgangspunkt her. Jeg hadde absolutt gått for BBS RC, men i 18". Med polert kant og gullakkert senter hadde du virkelig hatt en feeet bil på hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Jeg fant bare hvit bil med slike felger i farta, men som man ser er felgene grisetøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet April 26, 2010 Forfatter Share Skrevet April 26, 2010 Jeg fant bare hvit bil med slike felger i farta, men som man ser er felgene grisetøffe. Det var kule felger! men tror kanskje jeg ville hatt sølv eller sort senter og polert kant! kanskje vært kult med bilens farge? er i første omgang bare ute etter et sett bbs felger, har fårstått at det er vanskelig og finne pene sett, spesielt i 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Samme farge som meg jo Har du planer for bilen - bortsett fra felger ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Samme farge som meg jo Har du planer for bilen - bortsett fra felger ?! Nja blir vell litt småtteri etterhvert;) ta et par overflaterust flekker og slikt;) driver fortsatt på og diller litt med førstebilen min, her er prosjekttråd, http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=102473 har skjedd litt på den i det siste som ikke er kommet bilder av! skal få tatt noen bilder i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Grattis med flott 5 serie! E34 er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå