Rabies Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Dette er ikke en bmw men regner med det går greit siden det er felgene som er i fokus BBS RS med sort senter og gullkant Me is liking it... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 de der hadde sett bra ut på E28'en min,særlig om bilen var litt mørkere i fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Tror det kunne blitt bra da ja Har du noe tråd ute om denne? Syntes det var såpass tøft at jeg kunne vurdert det selv på rc'ene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 næh,føler ikke at bilen er tråd-materiale enda forhåpentligvis blir den det,men så langt er den bare sharknose bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 er vel det som er "in" i statene nå....forskjellige farger på felger...samt fargede bolter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Wacman: Er jo ikke noen dum bruksbil det da Må få ut en tråd når du kommer skikkelig i gang da. Wicky124: Ja, har sett det der. Grønne og røde og blå og sånn. <= Not a fan Men disse var skikkelig kule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Jeg var først i Norge med fargete bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 hehe, de røde du hadde på 19" felgene på caben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 yess....I was a pioner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Satan så mye senk og felger har å si for en bil! VW folket kan det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Jeg var først i Norge med fargete bolter må nok skuffe deg, hadde blå bolter for mange år siden på compomotive mo felga jeg hadde på en av kadett c'a mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Jeg var først i Norge med fargete bolter DET var du nok ikke : ) Onkel hadde oransje bolter på BBS RC en gang i 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 ehm....var noen av disse boltene RØDE OG PÅ EN E36? no it wasnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 den ventoen var vanvittig fin;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå