Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe skal ikke se vekk i fra det Tzunami!

I natt falt det 1 1/2 meter snø i Bergen, og saltebilene jobbet i ett strekk med å ødelegge bilen min i dag tidlig. Så i dag satt jeg bilen i en svær lukket, blir feil å si garage men lokalet hadde garageport, for å vinterlagre bilen. Så i helgen blir det vasking og polering, sånn at bilen kan stå til april. Det beste er at jeg ikke betaler noen ting :D:bounce:

Skrevet

Diode lys i grøftelys, xenon i grøftelys er noe drit å møte på, hvertfall når det er våt vei :) Regner med du bare er ute etter xenon looken(?) så da er diode eller led ett utmerket valg :) Skal man ha godt lys er det ikke akkuratt grøftelyset man oppgraderer :P heller lang og nær :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Siden bilen står på vinterlagring har jeg kjøpt meg noen deler som skal på før sommeren. Deler som utgjør prikken over i´en på bilen :)

Kjøpte

- Xenonoppgradering i kjørelysene fra GS

- K-sport shortshift fra GS

- M-tech innstigningslister som koster ca 595kr pr. stk. hos koed, kjøpte alle på ebay for 700kr :mrgreen:

- M-tech emblem som på GS koster 450kr - 30kr på ebay…

EBAY er bare konge!

y2seqjthqf5w83xad7r6.jpg

Skrevet

Ja de er så god som ny. Men kan jo se om jeg finner linken, så kan du høre med han om han kan skaffe flere. Han kunne vertfall skaffe div BMW deler. Det var foresten ikke på ebay, det var på blocket.se jeg kjøpte de. 2 sekk så skal jeg se om jeg finner linken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...