havardw Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Det ble fint ! Har du tenkt å ha hvitere tåkelys også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Jepp! Men det blir nok bare super white pærer. I kjørelysene blir det snart xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Xenon i alle tre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 hehe skal ikke se vekk i fra det Tzunami! I natt falt det 1 1/2 meter snø i Bergen, og saltebilene jobbet i ett strekk med å ødelegge bilen min i dag tidlig. Så i dag satt jeg bilen i en svær lukket, blir feil å si garage men lokalet hadde garageport, for å vinterlagre bilen. Så i helgen blir det vasking og polering, sånn at bilen kan stå til april. Det beste er at jeg ikke betaler noen ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusr91 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Diode lys i grøftelys, xenon i grøftelys er noe drit å møte på, hvertfall når det er våt vei Regner med du bare er ute etter xenon looken(?) så da er diode eller led ett utmerket valg Skal man ha godt lys er det ikke akkuratt grøftelyset man oppgraderer heller lang og nær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Sier noe der Magnus. Tror ikke jeg gidder å oppgradere grøftelysene, kanskje.. Har kjøpt meg oppgraderingssett fra GS, så kjørelysene skal oppgraderes nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Siden bilen står på vinterlagring har jeg kjøpt meg noen deler som skal på før sommeren. Deler som utgjør prikken over i´en på bilen Kjøpte - Xenonoppgradering i kjørelysene fra GS - K-sport shortshift fra GS - M-tech innstigningslister som koster ca 595kr pr. stk. hos koed, kjøpte alle på ebay for 700kr - M-tech emblem som på GS koster 450kr - 30kr på ebay… EBAY er bare konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Lyst til å linke den ebay annonsen på instegslistene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Lyst til å linke den ebay annonsen på instegslistene eller? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Det var desverre en privatperson som kun hadde ett sett med listene igjen :/ 700 spenn + frakt er ikke gale ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Åja, nei det høres billig ut! Så strøkne ut og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Ja de er så god som ny. Men kan jo se om jeg finner linken, så kan du høre med han om han kan skaffe flere. Han kunne vertfall skaffe div BMW deler. Det var foresten ikke på ebay, det var på blocket.se jeg kjøpte de. 2 sekk så skal jeg se om jeg finner linken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Kjempe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Sentimos amigos! Fant ikke linken. Men mailen hans er okepersson@yahoo.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 flott, takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå