LasseEllingsen Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 sykt så bra bilen din er blitt Lasse! Takk for det Håkon! Begynner å bli fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Jeg vil ta bilde ved siden av den svarte E39'en! Sjekk skiltnr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Haha fett!! Det skal jeg vise til han, så kanskje han vil ha en fotoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Haha fett!! Det skal jeg vise til han, så kanskje han vil ha en fotoshoot Får komme på CCN treffet i Haugesund den 21. mai, så har jeg forhåpentligvis lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 M52B28 innkjøpt! Yes! Fant meg endelig en 2.8l som ikke har gått så alt for langt, 178 000km for å være helt nøyaktig. Med motoren følger det med styreenhet, lmm og startsperrerele. Det er ingen lekkasjer på motoren, men jeg må bytte bunnpanne da det er sprekk i denne. (noen som selger?) Jeg drar til Tyskland i dag(sitter faktisk på flyplassen i skrivende stund). Så bilder av motoren kommer når jeg er kommet hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Deilig vurderte 2.8 en stund selv, men sparer heller ett år, også blir det m-motor tenker jeg. Du får legge ut noen bilder av prosessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Takk for det M-motor skader jo heller ikke Men med tanke på at jeg må ut med 40k og at det meste av understell må tilsvare m5 så begynner jeg vertfall med 2.8l. Så får det bli ekte E39 m5 om en "liten" stund Og ja, skal poste masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Er da altså i Berlin, Tyskland, og på flyet kjøpte jeg et Top Gear blad, og i bladet stod det at om du er i Berlin så MÅ du gå innom Meilen Werke, så da tok jeg turen dit. Meilen Werke er en nedlagt fabrikk som er shinet opp og blir brukt som "parkeringshus". Det koster 100euro i måneden og hallen(e) er temperert, du kan få bilen i en glassgarage og bilen din står sammen med 150(?) andre flotte biler, det eneste kravet er at bilen er sjelden og flott! I tillegg til mange flotte biler er det også restauranter, bilverksteder i skikkelig retro og profesjonel stil, Ferraributikk og Riva (båt) butikk. En perle for bilentustiaster! Tok masse bilder, men tok bare av de mest interessante - det var mange biler!! Alle bildene er tatt med iPhone 4 så kvaliteten er der etter.. Håper bildene er av interesse Er ikke hver dag man ser en Enzo Jaguar XJ 220 er sjeldent! Flott firmabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Misunner deg sinnsykt den turen der gitt! gratulerer med ny motor forresten! og når skal vi ha dette møtet på esso nå da?! dette har vært for dårlig av begge synes jeg! hehe snart samme senkesett som du har forhåpentligvis da blir det godsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Var ikke feil dette nei Takk for det! Blir bra med 2,8l Jeg er klar for BMW-treff når jeg kommer hjem fra Tyskland, du gav jo aldri beskjed om når bimmeren din kom hjem fra verksted hehe Supersport sitt justerbare? E39 ser vanvittig mye bedre ut når den er senket, så det blir dynamite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 j Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå