LasseEllingsen Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Hva skjer med tåkelysa dine? De var jo fæle Jo takk for det Smak og behag.. Er rett og slett chrome M5-grøftelys.. Kjøpte de da grøftelysene mine røk, for å holde på "chromestilen". Men jeg hadde nok ikke kjøpt de igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Var du nettop i sentrum, Lasse? Du sto vel ikke tilfeldigvis bak meg og kjørte opp forbi ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Ser veldig bra ut dette ser ut til at eg ma få fart pa kjera mi med full M-tec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Var du nettop i sentrum, Lasse? Du sto vel ikke tilfeldigvis bak meg og kjørte opp forbi ? Visst det var søndag, så var det nok ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Er vel ikke så mye nytt å melde enn at jeg fikk godkjent senkesettet i vognkortet for en tid tilbake og at bilen har blitt vasket og polert støtt og stadig Skal forøvrig vise bilen på BT den 16. og etter det begynner motorbytte Etter motorvask Og vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Etter motorvask Hva slags produkter bruker du når du tar motorvask ? Var reint og fint, akkurat slik det skal være. Tar ofte motorvask selv, så kjekt og høre hva andre bruker som kanskje er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Etter motorvask Hva slags produkter bruker du når du tar motorvask ? Var reint og fint, akkurat slik det skal være. Tar ofte motorvask selv, så kjekt og høre hva andre bruker som kanskje er bedre. Jo takk for det Dette er faktisk første gangen jeg tok motorvask. Før jeg vasket så motoren ut som saharaørkenen - full i drit og sand Jeg kjøpte bare en bilxtra avfetting og sprayet og skrubbet med det. Etterpå gikk jeg over med bilshampo. Jeg tenker å kjøpe autoglym sin plastikkshiner, sånn at den svarte plastikken ikke blir så matt. Hva bruker du jacobsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Etter motorvask Hva slags produkter bruker du når du tar motorvask ? Var reint og fint, akkurat slik det skal være. Tar ofte motorvask selv, så kjekt og høre hva andre bruker som kanskje er bedre. Jo takk for det Dette er faktisk første gangen jeg tok motorvask. Før jeg vasket så motoren ut som saharaørkenen - full i drit og sand Jeg kjøpte bare en bilxtra avfetting og sprayet og skrubbet med det. Etterpå gikk jeg over med bilshampo. Jeg tenker å kjøpe autoglym sin plastikkshiner, sånn at den svarte plastikken ikke blir så matt. Hva bruker du jacobsen? Okei, er mye deiligere og ha det reint Har brukt alt fra Prickbort, motorvask fra Turtle, bruker ikke så mye turtle lenger, men får det så billig på jobben så greit og prøve ut Men sist gang jeg vasket motoren nå, så brukte jeg en 2-step fra Mequairs som jeg ble veldig fornøyd med Er først en vask, så en ''dressing'' som skal gi et blankt og beskyttende lag! Kjøpt på Bilxtra, så den burde du teste ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Etter motorvask Hva slags produkter bruker du når du tar motorvask ? Var reint og fint, akkurat slik det skal være. Tar ofte motorvask selv, så kjekt og høre hva andre bruker som kanskje er bedre. Jo takk for det Dette er faktisk første gangen jeg tok motorvask. Før jeg vasket så motoren ut som saharaørkenen - full i drit og sand Jeg kjøpte bare en bilxtra avfetting og sprayet og skrubbet med det. Etterpå gikk jeg over med bilshampo. Jeg tenker å kjøpe autoglym sin plastikkshiner, sånn at den svarte plastikken ikke blir så matt. Hva bruker du jacobsen? Okei, er mye deiligere og ha det reint Har brukt alt fra Prickbort, motorvask fra Turtle, bruker ikke så mye turtle lenger, men får det så billig på jobben så greit og prøve ut Men sist gang jeg vasket motoren nå, så brukte jeg en 2-step fra Mequairs som jeg ble veldig fornøyd med Er først en vask, så en ''dressing'' som skal gi et blankt og beskyttende lag! Kjøpt på Bilxtra, så den burde du teste ut Det skal jeg absolut teste! For motoren trenger en glossy finish for å få det perfekt Har du bilde av før og etter når du har brukt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Det skal jeg absolut teste! For motoren trenger en glossy finish for å få det perfekt Har du bilde av før og etter når du har brukt det? Koster heller ikke all verdens de to flaskene heller Det har jeg ikke, er altfor dårlig til og ta bilder når jeg holder med på vask og korrigering av lakken osv Må få kjøpt meg ett ordentlig kamera først, nytter ikke med iphone! Så du får huske og ta før og etter bilde du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Koster heller ikke all verdens de to flaskene heller Det har jeg ikke, er altfor dårlig til og ta bilder når jeg holder med på vask og korrigering av lakken osv Må få kjøpt meg ett ordentlig kamera først, nytter ikke med iphone! Så du får huske og ta før og etter bilde du Hehe sier noe der.. Alle bildene jeg har tatt er tatt med iPhone 4, og jeg kan ikke akkurat klage, Men bildene blir jo selvfølgelig mye bedre med speilrefleks. Får ta meg en tur ned på Bilxtra en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Pen bil du har må berre kjøpe den leppa når eg såg bilde av din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Pen bil du har må berre kjøpe den leppa når eg såg bilde av din Takk for det Det gjør seg med Hamman-leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 fiiiin e39.. nye feger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 fiiiin e39.. nye feger? Takk for det om jeg har nye felger eller om jeg skal kjøpe nye felger? Om du mente det siste, så vurderer jeg LM felger, men det er ganske mange som har de så jeg er ikke sikker. Uansett må jeg først ha penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå