Sveinar Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Gratulerer med ny motor! Anbefaler en tur innom normann på trimchip.com om du ikke har vært der allerede, selv om du kun får 15hk mer blir det bedre bunndrag og mellomregister vil jeg tro. blir det oppgradert innsug og slikt? Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Love it.. Gratulerer med ny motor!Anbefaler en tur innom normann på trimchip.com om du ikke har vært der allerede, selv om du kun får 15hk mer blir det bedre bunndrag og mellomregister vil jeg tro. blir det oppgradert innsug og slikt? Ørjan Takk for det Ørjan(er det kommende svoger Ørjan?)! Der skal jeg ta meg en tur! 15hk hjelper på Det blir nok M50-innsug etter hvert ja, men det er en haug med ting som prioriteres før det, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Meget flott bil Hvor mye veier bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Takk for det! Har ikke veiet den etter motorbyttet, men i vognkort står det 1480kg om jeg ikke husker helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Takk for det! Har ikke veiet den etter motorbyttet, men i vognkort står det 1480kg om jeg ikke husker helt feil.. Tenkte at når du først var utom BT, så veide du bilen samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 Får svinge innom en dag og smyge meg oppå vekten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 Får svinge innom en dag og smyge meg oppå vekten Det må du, du kan veie bilen hele dagen. Du trenger ikke å være der når de har åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 syyykt fine bilder. mye inspirasjon å hente her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 3, 2011 Forfatter Share Skrevet September 3, 2011 syyykt fine bilder. mye inspirasjon å hente her. Takk for det! Er ganske fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 har ikke ord.. du har virkelig tatt den helt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 4, 2011 Forfatter Share Skrevet September 4, 2011 har ikke ord.. du har virkelig tatt den helt ut.. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 mornings! er kommende svoger ja, har ikke vært på forumet på ca 5 år, så klikket tilfeldigvis inn på din tråd..... takk for i dag, ha en fisefin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Tenkte meg det Du får begynne å være litt mer aktiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Gratulerer med ny motor!Anbefaler en tur innom normann på trimchip.com om du ikke har vært der allerede, selv om du kun får 15hk mer blir det bedre bunndrag og mellomregister vil jeg tro. blir det oppgradert innsug og slikt? Ørjan Var litt inne å såg. Har litt lyst til å gjera noke med min 520. Noken som har erfaringa med produkto og trimchip.com? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Gratulerer med ny motor!Anbefaler en tur innom normann på trimchip.com om du ikke har vært der allerede, selv om du kun får 15hk mer blir det bedre bunndrag og mellomregister vil jeg tro. blir det oppgradert innsug og slikt? Ørjan Var litt inne å såg. Har litt lyst til å gjera noke med min 520. Noken som har erfaringa med produkto og trimchip.com? Ørjan er veldig fornøyd. Jeg sendte mail til de, og fikk et veldig bra svar! Han sa at visst jeg ikke oppgraderte innsug, så vil det ikke være noe poeng i å chippe den, noe jeg finner veldig seriøst. Han kunne tjent 5-6000kr men sier at han ikke vil gjøre det, fordi det ikke gir så mye effekt. Så når innsug er oppgradert, er første stopp trimchip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå