mbruer Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 Skal du ha shadowline må du bytte ut de stygge tåkelysa også Jepp. Det blir gjort uansett Ah, takk gud Men svart tak kan bli heftig det. Men som andre sier, kanskje folie er tingen, så kan det enkelt reverseres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Tror nok ikke det blir foliering, da lakkerigen er veldig billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Tror nok ikke det blir foliering, da lakkerigen er veldig billig.. Ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Ville aldri lakket taket sort... Mye mye mye bedre å ha det i samme farge.. Foliere var en god plan.. Men er det for dyrt så er det jo bare å droppe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Hvor gammel er du Joher? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Blir 11 neste år, hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 hehehe jeg håper det var en god skrøne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Blir 11 neste år, hva da? Hadde fortsått om du ikke hadde lakket taket om du var 50-60 år. hehe.. Men er det så gale om man er ett par og tjue? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Må bare si at bilen din er og blir meget bra. Jeg setter en stemme på sort tak, shadowline og blå speil. Skal du selge panser bh'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Takk for det Blir nok sort tak, shadowline og blå speil ja.. Tror ikke jeg kommer til å selge BH´en. Vet jo aldri når man skal på langtur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 mulig eg e for gammel hehe liker veldigt godt farven din så syns det er synd å svart legge den har du koblet foldingen på speila dine.laget du extra bryter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2011 Hehe.. JEg syntes fargen er veldig flott også, men når jeg ser M5 Killer, syns jeg det ser råbra ut med svart tak. Men lakkeringen er flyttet til feb/mars, så jeg har fortsatt god tid til å tenke Jeg har ikke elektrisk folding på speilene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 GOD JUL folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2011 GOD JUL folkens God jul Daniel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Bilen har rullet 10 000km siden motorbytte, og tenkte å skifte olje og tennplugger i går. Det gikk smertefritt, men så at det var litt olje i det ene tennpluggkammeret. Jeg har lest at dette bør fjernes før man skrur ut den gamle tennpluggen. Men jeg er litt usikker på hvodan man skal fjerne oljen, og evt, om det er nødvendig å fjerne så lite som det var. Hva tenker dere? Det var ikke mye olje, og kun i ett kammer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå