Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

Herregud det der ble knallbra!! Vil ikke gå ut på parkeringsplassen å se på min E39 engang :lol:

Men nå kommer sikkert tidenes dummeste spørsmål, men jeg spør allikevel. Har aldri montert senkesett før og lurer på hva du må montere innvendig ettersom du må ut med baksete og hatthylle? Er rimelig fersk innen bilmekking så jeg er som en knalltørr svamp :shock::P

Hehehe.. E39 går fra å være stilig til badass, når den er senket 8). Jeg senket den i går og er kanon fornøyd! For å hjelpe deg på veien mot en senket E39 så kan jeg jo si at jeg kjøpte GS sitt justerbare senkesett: SU80BM07 til 5 190kr.

Det er ikke noe man må montere inne i bilen. Grunnen til at hattehyllen må ut er at demperne er festet under denne. Mange vil kalle dette en helsikens jobb, men jeg hadde ikke noe problem med det. Syns det er kjekt å mekke og skru litt :) Dette er mitt første senkesett og fikk derfor hjelp av en kamerat av meg. Jeg hadde nok klart å gjøre det aleine, men jeg har ikke verktøy til å gjøre det + at to hoder fungerer dobbelt så bra som ett. Det ligger gode DIY (Do It Yourself) her på bimmers, så med litt research og en kompis som kan hjelpe deg så får du E39´en din ned fra skyene du også ;) Håper det var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble meget bra Lasse, får ta bilder sammen en dag.. må ærlig talt si at din er blitt 5 ganger bedre enn min etter du fikk senket den!

Mads J

Takk for det Mads! Det må vi vettu! Det gjør seg med senk. Du må få din ned fra skyene du og ;) Den sitter som limt på veien nå. Mitt understell var egentlig ganske stift i forhold til det jeg har prøvd, selv om jeg har comfort understell. Men det er en helt annen verden med nye, justerbare coilovers. I steden for å "svaie" i svingene ligger den godt og bra på veien. Kjempe fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...