LasseEllingsen Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Herregud det der ble knallbra!! Vil ikke gå ut på parkeringsplassen å se på min E39 engang Men nå kommer sikkert tidenes dummeste spørsmål, men jeg spør allikevel. Har aldri montert senkesett før og lurer på hva du må montere innvendig ettersom du må ut med baksete og hatthylle? Er rimelig fersk innen bilmekking så jeg er som en knalltørr svamp Hehehe.. E39 går fra å være stilig til badass, når den er senket . Jeg senket den i går og er kanon fornøyd! For å hjelpe deg på veien mot en senket E39 så kan jeg jo si at jeg kjøpte GS sitt justerbare senkesett: SU80BM07 til 5 190kr. Det er ikke noe man må montere inne i bilen. Grunnen til at hattehyllen må ut er at demperne er festet under denne. Mange vil kalle dette en helsikens jobb, men jeg hadde ikke noe problem med det. Syns det er kjekt å mekke og skru litt Dette er mitt første senkesett og fikk derfor hjelp av en kamerat av meg. Jeg hadde nok klart å gjøre det aleine, men jeg har ikke verktøy til å gjøre det + at to hoder fungerer dobbelt så bra som ett. Det ligger gode DIY (Do It Yourself) her på bimmers, så med litt research og en kompis som kan hjelpe deg så får du E39´en din ned fra skyene du også Håper det var til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 det gjorde seg med senk ja få noen andre felger så er den 100 % Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Ahh.. Perfekt senk. Jeg å vil ha slik på min E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Hvilke felger tenker du på Tsf? Har tenkt å kjøpe noen fra GS, det ligger bilde på side 3. Syns de er ganske bra Takk for det bmwkizn! Syns det ble sinnsykt fett jeg og! Er storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Heeelt rått Når kommer felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Det var absolutt til hjelp! Blir nok senk på min også en vakker da. Meget pen E39 til inspirasjon dette ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Heeelt rått Når kommer felgene ? Takk for det! Blir nok GS-felgene fra side 3. Tenker å kjøpe de til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Ble meget bra Lasse, får ta bilder sammen en dag.. må ærlig talt si at din er blitt 5 ganger bedre enn min etter du fikk senket den! Mads J Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Ble meget bra Lasse, får ta bilder sammen en dag.. må ærlig talt si at din er blitt 5 ganger bedre enn min etter du fikk senket den! Mads J Takk for det Mads! Det må vi vettu! Det gjør seg med senk. Du må få din ned fra skyene du og Den sitter som limt på veien nå. Mitt understell var egentlig ganske stift i forhold til det jeg har prøvd, selv om jeg har comfort understell. Men det er en helt annen verden med nye, justerbare coilovers. I steden for å "svaie" i svingene ligger den godt og bra på veien. Kjempe fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Min er sluppet ned av gamle eier, ifølge vognkortet 60/60 men det kan ikke helt stemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Min er sluppet ned av gamle eier, ifølge vognkortet 60/60 men det kan ikke helt stemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Min er faktisk sluppet ned, ifølge vognkortet er den sluppet 60/60 men tviler sterkt på at det er så mye da jeg ikke har noe problem med fartsdumper... du og sladjan som ga den et liv nærmere bakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 hmmm såpass.. Har du noen bilder av bilen? Sist jeg så den på facebook så det ut som den gikk på stylter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Hjalp veldig med senk ja! Lækkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Takk for det! Det ble en helt annen bil. Er det biarritz blau du har lakkert din? Hadde du en 540, eller har du den fortsatt? Betalte du svart for å få din lakkert eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå