Tzunami Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Virket jo ganske grei den filmen da kommer seg jo flere filmer du lager prøv å bruke litt kortere klipp og film fra flere vinkler og tenke litt på skyggen din mens du filmer så har du kommet langt! (media-nørden som kommer frem bare ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Herlig film! ser unektelig meget bra ut bilen! Du var ikke tilfeldigvis på sartor på treffet idag var du? Sto en E39 som lignet på din. Min sto rett nedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Artig film det der Lasse var ikke noe galt med motorlyden i filmen, men derimot at det var musikk over motorlyden! hehe strøkent som alltid her Takk takk Joffeloffen! Må jo finne på noe i påsken! Var du forresten på Sartor i dag på gatebiltreff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Herlig film! ser unektelig meget bra ut bilen! Du var ikke tilfeldigvis på sartor på treffet idag var du? Sto en E39 som lignet på din. Min sto rett nedenfor. Jo, det var meg! Du skulle hooket tak i meg Hadde vært artig å se på din bil det var mange e39 der, dog av ymse kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Aaaah, det var deg ja? Sto en del folk rundt bilen så jeg. Antok det var din siden felgene lignet unektelig mye på bildene her inne hehe. Sto rett nedenfor deg ved siden av en svart A4. Mye av ymse kvalitet er det ikke tvil om. Når man har Vertini felger som er innsmurt i drit bør man begynne å vaske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Yes Kom dessverre litt seint, men fikk sett litt. Madammen satt også i bilen og ville videre, så ble ikke så lenge. Vanskelig å holde bilen rein i dette været Tok du noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Så det satt en i bilen ja. Jeg vasket bilen i Åsane en times tid før jeg dro ut, men det var det ikke stor hjelp i med våte veier. Fikk ikke tatt noen bilder utenom et av en Scirocco med mye felg og lite dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Jeg tok en shinings på lørdag, så i og med at det var mørkt i annlegget, så min grei ut ^^, er du med i Bergen gatebilklubb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 La på et nytt lag med CG Lava for en ukes tid tilbake, så min beadet veldig bra, men svart bil og våte veier er dårlig kombinasjon. Nei, ikke meldt meg inn i Bergen Gatebilklubb enda. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Nei jeg er ikke medlem. Jeg har ingenting til overs for japsebiler, så jeg har ikke noe behov for det. Men stiller på treff når jeg hører rykte om det For å sitere flonoen Blodharry rett og slett. Mer plast på bilen enn i det samla glamourmiljøet i Norge sine pupper. :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Hehe, veldig enig i det. En del av bilene med bergen-gatebilklubb sticker var MYYYE plastic fantastic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Ohyes. Men vi BMW-entusiaster er jo glad i "originalstyling". I japsemiljøet er det vel ikke noe som er originalt med tanke på styling. Er faktisk to helt forskjellige verdener, selv om det er bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Du sier noe der ang styling, tyske biler så er det somregel "originalpolizei" til en viss grad, mens på japsebiler har man ikke mye org å gå utifra, så da må man gå ut på ettermarkedet og finne plastikk-fangere... men det går jo ann å begrense seg alikevel da selv har jeg ikke noe tilovers for 200sx'r osv som har svære kanter som stikker enormt langt ut fra bilen nederste 10 cm på fangere og skjørt... men over til bilen din så så jeg ikke noe leppe på den på filmen? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Hehe, det er veldig rett. Trenger ikke mer enn M-optikk og fire hjul så er man i boks. Vurderer faktisk å skaffe meg en slik: http://viewitem.eim.ebay.no/BMW-E39-M-S ... 04695/item Synes M-tech fronten er grisebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 men over til bilen din så så jeg ikke noe leppe på den på filmen? :S Du har et skarpt øye Tzunami den er ikke på nei. Holdt på å lime forleden (bilde tidligere i tråden) men den løsnet kjapt. Så jeg tenker å skru av fangeren, lime og skru den fast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå