Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

Virket jo ganske grei den filmen da ;) kommer seg jo flere filmer du lager ;) prøv å bruke litt kortere klipp og film fra flere vinkler og tenke litt på skyggen din mens du filmer så har du kommet langt!

(media-nørden som kommer frem bare :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herlig film! ser unektelig meget bra ut bilen! Du var ikke tilfeldigvis på sartor på treffet idag var du? :) Sto en E39 som lignet på din. Min sto rett nedenfor.

Jo, det var meg! Du skulle hooket tak i meg ;-) Hadde vært artig å se på din bil :) det var mange e39 der, dog av ymse kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah, det var deg ja? Sto en del folk rundt bilen så jeg. Antok det var din siden felgene lignet unektelig mye på bildene her inne hehe.

Sto rett nedenfor deg ved siden av en svart A4.

Mye av ymse kvalitet er det ikke tvil om. Når man har Vertini felger som er innsmurt i drit bør man begynne å vaske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke medlem. Jeg har ingenting til overs for japsebiler, så jeg har ikke noe behov for det. Men stiller på treff når jeg hører rykte om det :)

For å sitere flonoen

Blodharry rett og slett. Mer plast på bilen enn i det samla glamourmiljøet i Norge sine pupper.
:lol: :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der ang styling, tyske biler så er det somregel "originalpolizei" til en viss grad, mens på japsebiler har man ikke mye org å gå utifra, så da må man gå ut på ettermarkedet og finne plastikk-fangere... men det går jo ann å begrense seg alikevel da :P selv har jeg ikke noe tilovers for 200sx'r osv som har svære kanter som stikker enormt langt ut fra bilen nederste 10 cm på fangere og skjørt...

men over til bilen din så så jeg ikke noe leppe på den på filmen? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...