Tzunami Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Jeg skrudde fast min, borret opp 6 hull og festet den med bolter gjennom leppe og fanger den ble jo 3-4 mm lavere av det da men, pga hodet på boltene står ut på undersiden av leppa men er ikke der den evt tar nedi, er på fartsdumper osv på fronten som er evt problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Men visst den blir skrudd fast vil vel fronten knuse i fillebiter visst du tar godt nedi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Vil ikke det skje uansett da med tanke på hvor myk plasten egentlig er? Jeg ble overrasket over hvor fort fangeren min knakk hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Er jeg uheldig så ja.. men de få turene jeg har hatt så har jeg kjørt ufatterlig rolig iforhold til tidligere, ikke kun fordi jeg har en veldig lav bil, men fordi det bare er så behagelig og avslappende å kjøre bmw'n så i og med at den ikke blir dagligdags-bilen lenger så tror jeg det skal gå itillegg så er ikke leppa laget veldig tykk, den er jo hul tross alt :S så tror den svikter før fangern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Ja jeg tenker det skal gå fint å skru den fast.. Men du limte ikke i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 limte ikke nei, kun bolter, samme jeg har gjort med cupralepper på noen audi'r jeg har montert lepper på også, fungerer fjell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Ok. Får gå for det da.. Husker du hvor lange ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 jeg hadde bare en skuff med skikkelig system og forskjellige lengder, så tok den lengste jeg vil tippe rundt 7cm-ish.. husk å borre med et bor så du akkurat får bolten igjennom, og husk skiver, og låsemuttere så de ikke vibrerer seg selv ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Såpass.. Takk for tips! Jernia here I come! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Vi burde ta å kjøre igang et E39 treff en dag når det er sol og slikt iløpet av April! Du stiller regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Vi burde ta å kjøre igang et E39 treff en dag når det er sol og slikt iløpet av April! Du stiller regner jeg med? stemmer for det jeg og må bare bli ferdeig med et felg proskjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Lett! Hadde vært fett å ta en e39-cruising og da? Bergen - voss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Synes dere skal cruise Bergen-Oslo jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Synes dere skal cruise Bergen-Oslo jeg! Det hadde faktisk vært grisefett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Het enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå