Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(

Anbefalte innlegg

• Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke mobb de a! :P jeg har ikke orket å montere det enda, det ligger klart i garasjen :P

Jeg er jo egentlig mustang-lover, og har forelsket meg fullstendig i 67-70 Fastback. Fra 66 og utover var luftinntakene på skjermene og diverse andre steder stort sett ikke funksjonell, de bare så tøff ut. Det er noe jeg ikke kan fordra :P

Sweet mother of love!

Har du link lasse?? :)

Jada :)http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-M5-FRON ... 417wt_1243

Dette blir deeeeeilig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer til å bli fett syntes fangeren blir en helt annen med disse luftehøla. grommt.

Enig! Blir litt sintere!

Lasse: Ikke skyt meg når eg seier at eg vurdere hamann leppe! :mrgreen:#-o

Fronten blir spesiell og mer racing ^^,

Neida, hamann-leppe er jo drit fett! Jeg bryr meg ikke om hvor mange som har det som er tøft. Jeg kjøper det jeg syntes er tøft, uansett hvor mange som har det, visst du skjønner? Men jeg kommer uansett til å rive din av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse, Jeg lurte på en ting, har du effektanlegg på grombilen din ? hva har du? hvor kjøpte du? sveiste du det på? elr ?

Ja, kjøpte et fra Supersport som GS har solgt og sikkert fortsatt selger :) Jeg kappet av potten, og tredde på effektpotten da røret på effektpotten er litt viere enn eksosrøret. Der etter klinte jeg litt "eksostape" eller hva det heter, for å tette ;-) Ser mye bedre ut, og høres mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten blir spesiell og mer racing ^^,

Neida, hamann-leppe er jo drit fett! Jeg bryr meg ikke om hvor mange som har det det som er tøft, jeg kjøper det jeg syntes er tøft, uansett hvor mange som har det, visst du skjønner? Men jeg kommer uansett til å rive din av :P

:lol::lol:

Ja, eg er nett lik! Folk har jo det som er tøft! ;)But we shall fight to the death!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...