LasseEllingsen Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Blir bra dette Lasse får ta oss en shoot snart Ja det må vi få til fortløpende! Var forresten en tur utom i sted og knipset litt bilder Panseret så helt forferdelig ut!! Det var fullt i steinsprang og var helt herpet.. Så det ble slipt ned sparklet og grunnet. Bulk på bagasjelokk rettet ut, sparklet og grunnet Frontfangeren var sprukket, men er nå sveiset og grunnet Sporet i mutrene som var brukt på leppen var fullstendig slipt vekk pga subbing, så de måtte kappes for å få av leppen Blir bra vettø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Dette blir bra , men personlig hadde jeg tatt sort tak;) uansett pen bil med mye riktig.. Eneste jeg ikke liker er tåkelysa:) men alle kan ikke mene d samme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Dette blir bra , men personlig hadde jeg tatt sort tak;) uansett pen bil med mye riktig.. Eneste jeg ikke liker er tåkelysa:) men alle kan ikke mene d samme:) Takk for det! Ser frem til resultatet. Tåkelysene blir skiftet på mandag når GS åpner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Du kan få kjøpe orginale spredere fra meg. Billigere enn fra GS. Ps; jeg er glad det ikke blir sort tak! Biler skal være ensfarget i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Du kan få kjøpe orginale spredere fra meg. Billigere enn fra GS. Ps; jeg er glad det ikke blir sort tak! Biler skal være ensfarget i mine øyne. Hehe tror du jeg betaler full pris hos GS? Send meg gjerne PM med bilde og pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Nei, du gjør vel ikke det du heller. Pm meg hva du vil gi du. De er helt som nye. Kjekt å ha et sett ekstra også. Sitter i Målselv akkurat nå, et par dagsreiser fra hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Nei, du gjør vel ikke det du heller. Pm meg hva du vil gi du. De er helt som nye. Kjekt å ha et sett ekstra også. Sitter i Målselv akkurat nå, et par dagsreiser fra hjemme. You´ve got mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 kor lakker du bilen henne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 kor lakker du bilen henne ? Åsane lakk og karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Åsane billakkering på Salhus? Husker det sto en sierra vingebil lakkert i en kobber/gull/orange farge der for ti år siden. Har bilde av den hjemme faktisk. Med diverse Ford-vinyler på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Åsane billakkering på Salhus? Husker det sto en sierra vingebil lakkert i en kobber/gull/orange farge der for ti år siden. Har bilde av den hjemme faktisk. Med diverse Ford-vinyler på. Jaaa det kan stemme.. Husker ikke helt om det het lakk og karosseri eller bare billakering. Er en kompis som jobber der som gjør ganske bra arbeid. Hvordan er de ellers, visst du kjenner til de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Kjenner ikke til de. Hadde fast levering av interiør-produkter til Modena en gang i uken der før. På den tiden var jeg bitt av Ford-basillen selv, så derfor hang jeg meg opp i den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Da var bilen eeeendelig ferdig og kommet hjem igjen Er så syykt fornøyd med resultatet! Det er som en ny bil. Ingen bulker, ingen riper og best av alt: ingen rust! Nettopp ferdig Nyyydelig Valgte å beholde difusoren svart Her var det litt rust før, men nå er det gone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Lukter kudos poeng lang vei her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Må være utrolig digg med nylakkert bil Ble fantastisk flott, nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå