Gå til innhold

Lasse´s BMW 528 E39 ///Mtech - SOLGT! :(


Anbefalte innlegg

  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde du byttet til shadowline lister (og svarte nyrer) tror jeg det kunne blitt tøft med svart lamin-x folie.

Da må du i tilfelle bytte til orginale tåkelys også, slik at det eneste i fronten som er blankt vil være traktene..

Dvs, egentlig kjøre samme stil som jeg har på e91en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller selge billen billig te meg og kjøpe deg en trøsykkel :-) hører det er ganske poppis i disse tour de france tider :-) hheheh men skulle ikke hatt en aldri så liten shoot en dag lasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kan heller bytte den mot m3'en pluss et lite mellomlegg! :D

Lett med på en liten fotoseanse i nermeste framtid! Hva med til helgen?

det må vel la seg ordne :) må vel kansje spyle av bilen litt da :P

fett om du er med og håkon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer: Ja det var disse jeg tenkte på, men det var bare tull :lol:

RS: Klapp igjen med hater-sorte-nyrer-propagandaen din! :lol: haha det er faktisk kult på visse fargekombinasjoner! Visst ikke du er grei gjør jeg min om til shadowline! 8)

SV90: Konge! Spyl av bilen og så knipser vi noen bilder + at jeg får prøve m3´en og så gjør vi en byttehandel?! KONGE!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken ville du valgt?

j9z6qbj2oz5acqyjad3h.jpg

Synes bilen din er utrolig strøken, men ville tatt bort chromen på luftingen i frontfanger, blir minnet på Peugeot 207 hver gang jeg ser den

v5snk67qlxuks7f6bfzh.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du kan gjøre om bilen din til fullverdig shadowline jeg.

Hadde en touring i din farge som jeg fikk byttet listene til sorte. Det var noe av det glupeste jeg har gjort, for det var rått. (husk, det er bare grillen jeg insisterer må være chrome)

Wikipedias illustrasjon av BMW grill, med chrome seff.. http://en.wikipedia.org/wiki/File:BMW_grille.jpg :lol:

Det er bare det at jeg synes det er selve varemerket til BMW. Hva dere gjør med bilene deres har jeg jo ingenting med, jeg legger bare frem fasiten jeg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mat på med svart grill :) til og med bmw selv har kommet forbi det gammeldagse tenke mønsteret at grillen må være chrome XD

ikke frekt ment mot de som digger chrome asså :P men personlig liker jeg svart bedre ! men smaken er som baken.. næmlig delt i 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...