LasseEllingsen Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Hehe høres interessant ut Hawkon88! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Hei : ) du spurte om pris på lakkering, vi kan ta lakkering av bilen din for 20000,- det er halve prisen av det du har fått oss bergen billakkering, selv om det er et stykke å kjøre er det verdt det: ) jeg kan evt hente og bringe bilen for en liten pengesum også : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Hei : )du spurte om pris på lakkering, vi kan ta lakkering av bilen din for 20000,- det er halve prisen av det du har fått oss bergen billakkering, selv om det er et stykke å kjøre er det verdt det: ) jeg kan evt hente og bringe bilen for en liten pengesum også : ) Det høres veldig bra ut!! Hvordan visste du hvilken pris jeg fikk av Bergen Billakkering? Hvor er det du holder til, og hvor lang tid vil det ta ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 det sto i tråden din hvilken pris du hadde fått i bergen : b holder til i steinkjer, når hadde du kunnet tenkt deg å få det gjort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Steinkjer ja, det er et stykke Har lyst å få gjort det så fort som mulig, men har ikke 20 000 å bla opp nå. Men jeg vet vertfall hva du vil ha da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 er et stykke unna bergen ja : b bare ta kontakt hvis det blir aktuelt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 er et stykke unna bergen ja : b bare ta kontakt hvis det blir aktuelt da Det skal jeg vettu! Gir en lyd så fort jeg har peng Hvor lang tid vil det ta ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 en ukes tid ca : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 en ukes tid ca : ) Er jo ikke så gale det.. Er det du som lakkerer? Har du gjort det før? Ser du er handy, men hvordan blir kvaliteten på arbeidet? kan du fjerne noen par rustroser på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 er ikke jeg som lakkerer nei, er fattern det : ) han har holdt på siden han var 16år, så han har peiling ja : b rust er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 er ikke jeg som lakkerer nei, er fattern det : )han har holdt på siden han var 16år, så han har peiling ja : b rust er ikke noe problem. Herlig! Da sier vi 20 000. Gir deg en lyd når jeg har peng Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Siste oppdatering: M-tech pedalsett på plass Tenker å ta en del bilder av bilen nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Siste oppdatering:M-tech pedalsett på plass Tenker å ta en del bilder av bilen nå snart Høres bra ut det Hvordan går det med bilen da? Alt bra etter vi monterte understell? Nå må du ta å hjelpe Hawkon88 til å montere sitt, får se om du har lært noe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Hallais Sladjan! Alt bra? Bilen går som et skudd! Det er sinnsykt bra. Har ikke tatt firehjulssjekk enda, så det må jeg få gjort fort. Ja Hawkon88 ber om assistanse. Jeg husker alt som ble gjort, og tror jeg skal klare det. Men du har gjort det før og vet du kan klare det Har forøvrig kjøpt verktøyskap, så nå har jeg vertkøy i massevis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Hallais Sladjan! Alt bra?Bilen går som et skudd! Det er sinnsykt bra. Har ikke tatt firehjulssjekk enda, så det må jeg få gjort fort. Ja Hawkon88 ber om assistanse. Jeg husker alt som ble gjort, og tror jeg skal klare det. Men du har gjort det før og vet du kan klare det Har forøvrig kjøpt verktøyskap, så nå har jeg vertkøy i massevis Alt bra ja Firehjulskontroll er greit å ta for dekka sin skyld Alltid kjekt med verktøy er ikke vanskelig å få jobben gjort bare det kan ta tid... Skal du på bmw ccn treff på våler i september foresten ? sikkert kjekt å ta det med seg, litt banekjøring og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå