Eklund Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 Jeg lurer på om det er noen som har fått front fra coupen eller m3sedan i original eller kopi på sin e90 sedan. Synes coupefronten er finere og særlig kombinert med facelifta ræva så kan det bli en fin bil. Her er en m3 sedan som har en front som ligner coupe: http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=21772770 Noen som vet noe om det passer med deler fra coupe direkte på sedan? Eller kit? Ser jo ut til å være panser og lykter som skiller, men kan jo være mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2010 Share Skrevet April 26, 2010 M3 sedan kommer originalt med "coupè-front". Dette kan selvfølgelig ettermonteres, men M3 sedan har bredere skjermer foran enn resten av sine søsken, så det vil se litt rart ut bak. Panser og frontfanger mener jeg er likt på alle M3-modellene. Dette vil være den enkleste måten å gjøre dette på. Hvorvidt panser og frontfanger fra en vanlig coupè/cab passer vet jeg ikke, men her er det også skjermene som vil bli hovedproblemet. Uansett hvilken metode du vil gå for så vil det nok ikke bli billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 Det finnes iallfall en e90 med e92 front. http://www.e90post.com/forums/showthrea ... ight=magmd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Den var fet. Ser jo at både skjermer, panser og lykter må skiftes. Minst. Ikke billig nei. Så spørs det hva det koster... Kan jo bare kjøpe lykter og front og sveise skjermkanten foran og panseret kanskje. Dette blir nok en jobb jeg eventuelt leier bort til en billig svensk biloppretter. Burde la seg gjøre for ti femten lapper med allt. Takk for linken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå