Raymond Skrevet April 26, 2010 Skrevet April 26, 2010 Svart skinn interiør, framstoler elektrisk comfort,baksete m/varme, dørsider med utøket skinn,taktrekk grått,svart gulvteppe.. Har bud på 4000,- går til HBO.. Det befinner seg i Sandefjord og er tilnæret STRØKENT! grisebillig vil jeg tro
Tommy Sørvik Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 hei, har du solgt? hvis ikke kunne jeg tenke meg å se det, mulighet for å få tilsendt noen bilder? er bare interresert i framstolene, fint om du kan ringe meg 92282591 mvh Tommy
Raymond Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 De er ikke solgt enda, er framstolene er strøkne, eneste feilen som er med de er at plasten ved den ene justeringsknappen på sjåfør stolen er knekt av et lite hjørne.. Mest sannsynlig lent seg mot det når han har satt seg inn.. stolene, skinnet, alt er MEGET PENT! først til mølla.. kan sikkert ta bilder og legge ut.. har gjort det en gang på det gamle forumet.. skal se om jeg finner...
Raymond Skrevet April 27, 2010 Forfatter Skrevet April 27, 2010 Der er de bildene jeg fant.. har konsollen og alt når jeg tenker meg om.. HBO 4300,- som jeg har fått bud på nå.. bare fordi naboen ville kjøpe og selge selv.. PENT!! dørtrekk,dørkentrekk,taktrekk,stoler,baksete.. ja, vil si at dette er så billig at selv envær kan ha råd til det.. vil bare ikke at det skal ligge så lenge i garasjen at det blir øddlagt... vil bare ha det BORT! vinterfelgene som står på..
Raymond Skrevet April 28, 2010 Forfatter Skrevet April 28, 2010 tviler men, usikker.. hørt at noen har satt i men, mener at de er litt breiere en orginal e39.. de forsvinner imårra om man ikke får svar fort..
635csi Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 Er det noe mer fra denne bilen som skal selges, som vinterfelger og interiørdetaljer f.eks?
Raymond Skrevet April 29, 2010 Forfatter Skrevet April 29, 2010 Alt, en som har bydd 20 000,- for hele bilen med felgene, interiøret, v12 motor, girkasse... ja, alt.. Skulle komme idag... så om noen er intressert i deler før den tid.. må dere være RASKT ute
Robin L Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 har du denne bilen stående ennå? har du noe fra interiøret liggende igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå