Gå til innhold

Noen som kjenner til denne E39`en


stiva
 Share

Anbefalte innlegg

Elektriske seter og elektriske vinduer i baksetet også :D Eneste jeg mangler.

Men ÆSJ tre intr!!

Ser veldig bra ut den der ;)

Selger (Khaled) vet jeg ikke noe om. Får smålig inntrykk av at dette er en uerfaren eller useriøs forhandler. I bakgrunnen står det som jeg ser bare kjedelige gamle bruktbiler. Skriver lite i annonsen, bruker tøysete begrep som "godbit", .."pedantisk"? (hva betyr dette egentlig :S), "flotte hjul" (de fleste ordentlige skriver vell bare alufelg eller lettmet.?)..

Men der igjen har de en fin nettside og har holdt på (i følge siden) i 8 år så det burde ikke være noe problem med de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig... Var innom der i 14:30 tiden idag, og den stod inne i "hallen". Jeg kjenner de som driver det, og jeg vil si de er seriøse. Ganske nytt er det dog( Det lokalet bare da.. Hehe. BruktBilForum har jo holdt på i noen år nå). Var der for å søke på jobb : ) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj til treinteriør? nå må du vel ha røyka noe sure sokker igjen, ser jo helt latterlig ut med en større bil og null tre i interiøret, det blir som å sette seg i en z3 og tru man har tøff bil

Treinteriør synes jeg er gubbete. Men så klart hver sin smak.

Ja de burde være ganske ok å forhandle med de når det ser ut som de har holdt på ganske lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...