Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Radio CD.

ASC Antispinn Control

Varme i seter

Kromlister originalt utvendig

Hvite blinklys med mer.

haha,joda,det var jo også en måte å liste "standard"utstyret i en E39 på..

Skrevet

Elektriske seter og elektriske vinduer i baksetet også :D Eneste jeg mangler.

Men ÆSJ tre intr!!

Ser veldig bra ut den der ;)

Selger (Khaled) vet jeg ikke noe om. Får smålig inntrykk av at dette er en uerfaren eller useriøs forhandler. I bakgrunnen står det som jeg ser bare kjedelige gamle bruktbiler. Skriver lite i annonsen, bruker tøysete begrep som "godbit", .."pedantisk"? (hva betyr dette egentlig :S), "flotte hjul" (de fleste ordentlige skriver vell bare alufelg eller lettmet.?)..

Men der igjen har de en fin nettside og har holdt på (i følge siden) i 8 år så det burde ikke være noe problem med de..

Skrevet

Artig... Var innom der i 14:30 tiden idag, og den stod inne i "hallen". Jeg kjenner de som driver det, og jeg vil si de er seriøse. Ganske nytt er det dog( Det lokalet bare da.. Hehe. BruktBilForum har jo holdt på i noen år nå). Var der for å søke på jobb : ) Hehe.

Skrevet
æsj til treinteriør? nå må du vel ha røyka noe sure sokker igjen, ser jo helt latterlig ut med en større bil og null tre i interiøret, det blir som å sette seg i en z3 og tru man har tøff bil

Treinteriør synes jeg er gubbete. Men så klart hver sin smak.

Ja de burde være ganske ok å forhandle med de når det ser ut som de har holdt på ganske lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...