Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Jeg har bytta en gang, men de jeg kjøpte var 5000k, så ble litt for hvite i forhold til AE som er 8000k, men dine så litt blåere ut, så kan godt kjøpe de :) Forutsatt at de virker da ;) Men gidder ikke kjøre ned til Tønsberg, så Kenneth kan sikkert ta de med hvis han er der nede eller noe liknende :) ?

Hyggelig at du fant det litt inspirerende å se her da :D

Ja kan sende de med Kenneth en gang, eller så tar jeg de med til Oslo hvis jeg skal innover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå står jeg ved Nannestad og skulle montere skvettlapper, men stopper med det når jeg nå fant ut at jeg må begynne å bore i kanten bak.

http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=604833

Ligger 2 pdf-formater der, så ser du hvordan det er. Da blir jeg skeptisk med tanke på rust osv, så skal høre litt før jeg gjør det ;)

EDIT: Ser jo nå at jeg bare skal bore i bakfangeren og den er av plast. Sist jeg sjekka så rusta det lite :) Så da gjør vi et forsøk :)

Anders: P.g.a. mobilnettet er klikk nå, kan du si til fattern at jeg er borte hvis han lurer på om du vet hvor jeg er, er ikke noe dekning her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa igår, men dessverre virket bare det ene, så Kenneth skulle ta de med tilbake på mandag :P Synd, for det ble drittøft på den ene siden! Men takk allikevel :) Må prøve å finne slike pærer et sted. Du har ikke mulighet til å høre med han du kjøpte bilen av da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...