Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :) På bildene på side 17 så er det skvettlapper på faktisk ;) Litt vanskelig å se da. Kan ta flere. De skruene fulgte med da jeg kjøpte, men får sikkert tak i noen løse klips og skruer :) Må bores litt også da. Har monteringsanvisning hvis du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Husker ikke at jeg la ut anvisningen, men har bare sett en, så da har jeg gjort det tydeligvis. Det er på coupe da, så er vel en skrue mindre eller noe, men det ser du fort selv. Hvis du trenger hjelp, så ring meg, så kan jeg prøve å forklare :) Var fordi jeg ikke vil lakere opp bakfanger og sideskjørt hver vår at jeg monterte de også, men synes det tok seg bra ut og matcher listene osv :D Samtidig stikker dekka ganske langt utenfor skvettlappene når man ser bakfra, så ser ganske bøst ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå står jeg ved Nannestad og skulle montere skvettlapper, men stopper med det når jeg nå fant ut at jeg må begynne å bore i kanten bak.

http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p?t=604833

Ligger 2 pdf-formater der, så ser du hvordan det er. Da blir jeg skeptisk med tanke på rust osv, så skal høre litt før jeg gjør det ;)

EDIT: Ser jo nå at jeg bare skal bore i bakfangeren og den er av plast. Sist jeg sjekka så rusta det lite :) Så da gjør vi et forsøk :)

Anders: P.g.a. mobilnettet er klikk nå, kan du si til fattern at jeg er borte hvis han lurer på om du vet hvor jeg er, er ikke noe dekning her.

Her har du linken i innlegget dit:) Ja må vurdere om jeg skal lakke opp før jeg monterer, kommer ann på hvor stor forskjell det er... Må ringe bmw på mandag og få bestilt skruene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hmm, subber såvidt litt baki, og vil helst la være å brette inn kanten med valse. Bakdekkene er ganske slitt uansett, så blir vel å bestille nye hjul. Kan flytte dekkene foran bak, da blir det 235/35-19 på 9,5x19" felg, altså en del strekk. Så kan jeg kjøpe andre hjul foran, 225/35-19 kanskje. Eller skal jeg la det stå foran og heller velge 255/30-19 bak? Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jaja, etter en to ukers ferie med arbeidsjernet, så var det deilig å komme hjem til bmw-en igjen :) Fint vær idag, så kjørt et par timer rundt omkring med Kny. Han tok et par bilder som sikkert kommer ut etterhvert. Ellers runda jeg 57.000 km idag også :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...