Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :) Frister litt å montere i vinter hvis jeg tar meg råd til det :) Mangler nok mer ting også. Grenrør, racekat, Eisenmann bakpotte, Quiafe og ESS er ting som hadde vært fint! Egentlig 6-trinns kasse også. Får se etterhvert hvor mye penger jeg vil kaste bort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Fin bil!

Gå for eisenmann.. Absolutt verdt pengene..

Var kanskje litt lite informasjon ost_ost.. har ikke mye å tilføye desverre spruddel. er ikke no tilhenger av preformance eksos på små motorer. men det gjelder jo bare meg med sauer i ulveklær hehe.

Burde jo absolutt ta en prat med M gutta på forumet. Eller de får bidra med litt erfaringer her på tråden din :)

Tipper du får gromlyd uansett hva du ender opp med 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Ok, takk for tips :) Får se om jeg ikke får blåst opp litt eventuelt. Flere tips til eksos da? Mye som vurderes, enten bare Eisenmann bakpotte (sikkert og greit), totalt nytt med grenrør og helt ut (kan bli for mye av det gode og dyrt), eventuelt høre om Svendsen eller noen vil bygge noe selv (blir nok bra, men sikkert dyrt også). Noen med erfaringer eller tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for bare bakpotte fra Eisenmann, tror det vil gjøre susen på motoren din.

Enkelt - samtidig som det helt sikkert blir en god del billigere enn komplett anlegg fra evt. Svendsen. Lyden blir nok råere fra Eisenmann enn det de fleste klarer å "oppdrive" uansett. ;)

Er det lov til å spørre hvorfor du ikke bruker bilen om vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det holder med bare bakpotte ja, men vil gjerne ha litt effektutbytte av det også :) Går jo an å kjøpe Eisenmann bakpotte til å starte med, og eventuelt bytte det andre senere hvis jeg fortsatt vil.

Selvfølgelig er det lov. Flere grunner til det:

Nr 1: Jeg har vært i siviltjeneste siden mai med en lønn som ikke er veldig rå. Ferdig til nyttår, så blir greiere neste år :) Hadde jeg brukt den mer, så kunne det kommet noen uforutsette utgifter og det hadde passet svært dårlig.

Nr 2: Jeg synes egentlig den er for fin for å bli ødelagt i salt og dritt.

Nr 3: Foreløpig så synes jeg det er litt morsomt med vinterføre, derfor er det litt "tryggere" med en E34 som det ikke er så farlig med om jeg skulle være litt uheldig.

Men.. Dette er tross alt bare en blikkboks og en bil :P Vet ikke hva jeg gjør til neste vinter, er veldig deilig med "drittbil" om vinteren. Men denne må jo brukes. Så håper dette blir bruksbil på heltid også satser jeg på MC-lappen til sommeren, så sykkel om noen år :) Vanskelig å planlegge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...