spruddel Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ikke foreløpig da den skal flyttes litt rundt på nå i starten i lokalet. Men når den står der den skal, så blir det bukker og trekk på den. Skal ned å polere og vokse den før det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Hvor fikk du ordnet garasje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Pen sak dette her. Virker som du tar GODT vare på den! Når kommer det justerbart på denne da? Det er jo det eneste som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Takk for det Frister litt å montere i vinter hvis jeg tar meg råd til det Mangler nok mer ting også. Grenrør, racekat, Eisenmann bakpotte, Quiafe og ESS er ting som hadde vært fint! Egentlig 6-trinns kasse også. Får se etterhvert hvor mye penger jeg vil kaste bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Noen som har erfaringer med Schmiedmann sitt high flow anlegg med grenrør, sportskat + eisenmann bakpotte f.eks? Tenker litt på dette til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Fin bil! Gå for eisenmann.. Absolutt verdt pengene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 26, 2011 Share Skrevet November 26, 2011 Fin bil!Gå for eisenmann.. Absolutt verdt pengene.. Var kanskje litt lite informasjon ost_ost.. har ikke mye å tilføye desverre spruddel. er ikke no tilhenger av preformance eksos på små motorer. men det gjelder jo bare meg med sauer i ulveklær hehe. Burde jo absolutt ta en prat med M gutta på forumet. Eller de får bidra med litt erfaringer her på tråden din Tipper du får gromlyd uansett hva du ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 26, 2011 Forfatter Share Skrevet November 26, 2011 Det eksosanlegget skal visst bråke ganske mye, så de anbefaler en stille bakpotte. Vet ikke hvordan Eisenmann sport 2x76mm er.. Race blir vel litt for mye kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Lenge skal bilen stå til lagring? Er vel neppe nødvendig å sette bilen på bukker om den skal stå over vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Til mars/april. Vet den kan stå på hjul, men dekkene kan bli urunde, i tillegg blir den vanskeligere å flytte på når den står på bukker. Og lettvint hvis jeg skal gjøre noe med den Får vel ta meg en tur å se til den snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Urunde? skal vel stå mer enn noen måneder for å bli det. Et av mine sto uten luft en hel vinter, fyllte opp på våren, startet opp og kjørte Om du ikke vil at den skal flyttes på ville jeg funnet på noe annet lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Et tips er å bare fylle litt ekstra luft i dekka, så blir de ikke urunde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Ok, takk for tips Får se om jeg ikke får blåst opp litt eventuelt. Flere tips til eksos da? Mye som vurderes, enten bare Eisenmann bakpotte (sikkert og greit), totalt nytt med grenrør og helt ut (kan bli for mye av det gode og dyrt), eventuelt høre om Svendsen eller noen vil bygge noe selv (blir nok bra, men sikkert dyrt også). Noen med erfaringer eller tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Jeg hadde gått for bare bakpotte fra Eisenmann, tror det vil gjøre susen på motoren din. Enkelt - samtidig som det helt sikkert blir en god del billigere enn komplett anlegg fra evt. Svendsen. Lyden blir nok råere fra Eisenmann enn det de fleste klarer å "oppdrive" uansett. Er det lov til å spørre hvorfor du ikke bruker bilen om vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Kan jo hende det holder med bare bakpotte ja, men vil gjerne ha litt effektutbytte av det også Går jo an å kjøpe Eisenmann bakpotte til å starte med, og eventuelt bytte det andre senere hvis jeg fortsatt vil. Selvfølgelig er det lov. Flere grunner til det: Nr 1: Jeg har vært i siviltjeneste siden mai med en lønn som ikke er veldig rå. Ferdig til nyttår, så blir greiere neste år Hadde jeg brukt den mer, så kunne det kommet noen uforutsette utgifter og det hadde passet svært dårlig. Nr 2: Jeg synes egentlig den er for fin for å bli ødelagt i salt og dritt. Nr 3: Foreløpig så synes jeg det er litt morsomt med vinterføre, derfor er det litt "tryggere" med en E34 som det ikke er så farlig med om jeg skulle være litt uheldig. Men.. Dette er tross alt bare en blikkboks og en bil Vet ikke hva jeg gjør til neste vinter, er veldig deilig med "drittbil" om vinteren. Men denne må jo brukes. Så håper dette blir bruksbil på heltid også satser jeg på MC-lappen til sommeren, så sykkel om noen år Vanskelig å planlegge da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå