spruddel Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Da var bilen hjemme igjen Med vinterhjul og nytt luftfilter, så var jeg nedi 0,86. Men det var med litt småkjøring osv først, så tror det skal gå å få den ned til ca. 0,83. I Oslo er det jo selvfølgelig umulig å få det forbruket da. Hyggelig å kjøre igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Så bra, Magnus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Snart kommer sommerhjula på Ser ikke ut som det er noe særlig strekk på bilder, men er litt 235/35-19 på 9,5 215/35-19 på 8,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Blir godt med sommer igjen Når jeg kjørte til danmark i jul så klarte jeg å presse 330 min til 0.65 på mila faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Oi, det var lavt! 6-trinns? Men touring suger nok litt ekstra suppe vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 5 trins men til vanlig med fri fartsgrense som vi har her så bruker jeg 1.2 cirka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Ok, har vel pleid å ligge på ca. 1,1-1,2 selv. Men nytt luftfilter + vinterhjul gjør nok at forbruket synker litt. Spent på hvordan sommerhjulene blir å kjøre med. Håper det ikke sporer så jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Får satse på det 235 trur jeg går fint ja, jeg kjører med 265 nå å Det spører litt ja trur forbruke mitt blir ein god del meire når æ får på kompressor'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Da var sommerfelga på igjen Deilig. Ser det trengs senk ja, men får se hva som prioriteres fremover. Først få lakkert det lille i hjulbuene etter at den såvidt subbet litt med 265 dekkene. Også understellsbehandle den før vinteren da jeg tror denne blir brukt til vinteren. Frister mer med Eisenmann Race 2x76mm fra katalysator og bakover enn senk i første omgang. Også frister førerkort klasse A veldig Får se hva som skjer. Et par dårlige mobilbilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Ser bra ut detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Lækkert Eisenmann støtter jeg Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Takk Frister det ja. Akkurat tatt årets første vask nå Litt støv som lå på den, men ikke skitten akkurat. Kanskje litt ivrig når man står ute klokken 9 og tiner hageslange for den var frosset etter -6 grader i natt Var vel et par minusgrader mens jeg vasket også, men bilen må bli ren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Søt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 For og være ærlig, synes jeg du kanskje burde se etter nye hjul, tøft med hvitt, tøft med forandringer også Ellers er bilen din knallpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå