Gå til innhold

Min 330i. solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Ja, da var AUX til slutt ferdig. Produksjonsfeil på adapteret jeg kjøpte, fikk en ny og samme feil. Så de visste rett og slett ikke hvordan den skulle være der den ble laget. Så måtte bytte om litt på to ledninger, så virket det :) Skal prøve å få tatt bilde idag.

Passerte faktisk 58500 igår også. 1000 km siden den ble satt på vinterlagring :o Brukes ikke så mye nei :P

Fin bil du har spruddel, også liker jeg km stand svært godt. Ikke mange som vinterlagrer E46en sin :applause: Hva heter grønnfargen, er det oxfordgrønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så du synes det Geir? Men hva skal jeg finne som er fint, morsomt og ikke så atlfor dyrt? :) Så denne før idag, men er jo feil merke da, og skikkelig lite brukanes. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35851195

Neeh, aner ikke hva jeg skal ha ellers. Har jo gått hele 58911 km nå, så har litt igjen :)

Takk Markus, ja, jeg vet, men det koster så mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fordi de gangene jeg skal kjøre, så er det jo greit at det virker? :D Selvfølgelig hadde det vært økonoisk mye lurere med en MB S124 igjen, eller f.eks en E39 520, får svært mye bil for pengene der. Men Mye av grunnen til at denne har gått så lite er jo også fordi merca jeg hadde ble brukt hele tiden da jeg hadde den, og E34'n en del. Og det aller meste får jeg tak i på et par km kjøretur, og det jeg må til byen for å få tak i, da brukes det buss da parkering i Oslo suger. Men den blir nok brukt mer og mer fremover :) Igår ble den jo kjørt 3 ganger, idag har jeg også kjørt :) Sjeldent jeg har behov for å kjøre langt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:p likte den robkill! ;) derfor kan han jo bare senke denne skikkelig og slenge på en presse;)

Hehe, han liker å mobbe meg litt vettu :) Hvis jeg skal montere presse, quiafe, understell, eksos så går jo fort nesten 100.000. Det er litt mye penger å kaste bort, har ikke så masse :P Også er det så kjipt å bli stoppet med pressa, da bilen er førstegangsregistert i Norge 2010 ;) Og hva skal jeg med presse når jeg kjører så lite? :lol: Rekker jo ikke å bruke de kreftene, for får jo ikke olja varm før jeg er fremme :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er verditapet på denne bilen? Tenker bare litt sånn kostnadsmessig i og med at den omtrent bare står så hadde jeg vel skaffet meg en 20 000 kroners bil av noe slag, billigere på alle måter det?

Er veldig glad i merca mi hvertfall, en bil jeg bryr meg lite om skjer noe uforutsett med, overraskende billig å kjøre med og alt er helt i orden teknisk utenom et AC anlegg uten gass. Hadde nok ikke passet meg å hatt en bil verdt noen kroner!

Skal ikke joine Starcraft klubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...