spruddel Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Vinterhjul på og annonse lagt ut på finn. Ser vel ut som denne blir vinterlagret i år også hvis den ikke blir solgt, så blir det sliten vinterbil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Har det vært noe respons på annonsen som ble lagt ut på Finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Har vært lite respons, regnet med det da den er priset så høyt, men ser ikke poenget med å selge den til 200.000. Kan gå ned noe på pris, men da vil jeg helst selge før den går til vinterlagring igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Tror du trygt kan sette den til vinterlagring. Sjanseløst å selge bil om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Hører flere sier det. Og pratet med en annen som selger en 330 touring også, dog mye billigere enn min, ikke fått en eneste henvendelse. Så kjører heller til vinterlagring, og finner meg noe annet i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Hører flere sier det. Og pratet med en annen som selger en 330 touring også, dog mye billigere enn min, ikke fått en eneste henvendelse. Så kjører heller til vinterlagring, og finner meg noe annet i vinter Er vel bare å bruke den. Vinterlagre biler er jo bare tull dersom de ikke er verdt over en mill eller er dødssjeldne! Kjør på, bare spyl den ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Har ikke garasje til den i vinter. Hadde jeg hatt det, hadde jeg brukt den. Men en ny S124 gjør nytta og kan ha det morsomt uten at det er så altfor farlig om man driter seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Har ikke garasje til den i vinter. Hadde jeg hatt det, hadde jeg brukt den. Men en ny S124 gjør nytta og kan ha det morsomt uten at det er så altfor farlig om man driter seg ut Støtter 124 forslaget, ligger en kjempefin S124 220 bensin med ASD ved den lokale forhandleren nå gått rundt 250 000km mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Finn er nede nå, men den til 29 ca? Sett den isåfall Er lagret som favoritter! Fant en jeg ville ha egentlig, var 220, cruise, varmeseter, asd og aircondition. Kunne tenkt med det utstyret egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Ikke vær så fisefin a!! Bruk den til det den er lagt for! Hadde forøverig skjønt det om det var en M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Folk vinterlagrer da E36 318is også så Morsommere med gammel bil om vinteren uansett. Sparer uansett igjen vinterlagringa i forsikring så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Ja vettu hva, nyere biler er da til for å brukes, uansett vær :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Får gratulere 330'n med 10 års dagen da Så får man se om den blir med meg til den (eller jeg) dør eller om noen vil overta. Godt nyttår til alle forresten Også laget en avstemning for å se hva folk mener prisnivået på en slik bil bør ligge på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Gratulerer med 10 årsjubileet, ikke mange 10 år gamle biler som er så strøkne Har veldig lyst til å kjøpe bilen din men har for tiden desverre ikke rom i økonomien til å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Bare å komme med bud/innbytteforslag. Bare få solgt vinterbilen, så tar jeg frem denne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå