///Kristian Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Deilig bil du har Blei karbon splittere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Takk for det Kristian Er bestilt, og de er sendt Kommer vel neste uke. Nettopp levert bilen til en skikkelig poleringsrunde nå! Skal vel hente den ikveld, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Har da hentet bilen etter en lakkrunde. En god del vaskeriper som er borte og lakken er skikkelig glatt Gleder meg til å se i solen imorgen samt forhåpentligvis ta litt bedre bilder Bitteliten smakebit da.. Slik ble den. Har ikke noe særlig bilder fra jobben, fordi blitsen var av og alt ble ufokusert. Får se om jeg får tatt noen bedre imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 vannet preller greit av nå spent på bilder av tørr bil i dagslys ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Det gjør det vettu Har prøvd å få tak i noen venner med speilrefleks, uten hell. Er ikke noe poeng med det dårlige kameraet mitt. Skal nok kjøpe inn noen bokser med q-tips så jeg får bort alt ved lister og vinduskanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Hvilken voks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Det gjør det vettu Har prøvd å få tak i noen venner med speilrefleks, uten hell. Er ikke noe poeng med det dårlige kameraet mitt. Skal nok kjøpe inn noen bokser med q-tips så jeg får bort alt ved lister og vinduskanten. ble den bra i lyset ute da `? alltid like spent på om bilene blir sjollfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 JonasD: Det får Jan Magnus svare på Meguiars, men husker ikke navnet på den. Jan Magnus: Har ikke vært noe sol idag, men har sett veldig bra ut foreløpig Skal nok gå nøye og titte til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Hvilken voks? voksen som er brukt er meguiars M16 hardvoks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Noen bilder fra en liten photoshoot Og noen bilder jeg tok på hyttetur. Skitten bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
largund Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Er det original soting på bilen din og vet du, eller noen, hva som er original sotingsgrad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Det er original soting ja, men vet dessverre ikke hvor mye soting som er originalt. Sikkert noen andre her som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Bilen min og broren min sin E90 325d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå