bjornar-a Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Det går da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Ja det går, men om du er litt inni detta med godkjenning Bjørnar så vet du at man trenger en avgass syklustest og de koster SPENN og en arm Så i teorien er det mulig å godkjenning alt med turbo, via TUV og alt, men det avhenger av så mye at i praksis er det bare å drite i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Han jeg snakka med på biltilsynet sa ikke noe om det.. men får vente til jeg får det skriftlig av han før jeg skal på stå noe som helst:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 trenger ingen syklustest med mindre du prøver å godkjenne datasprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 nei mulig når du bruker org motorstyring, men du må kunne dokumentere alt for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 BMW har allerede dokumentert den orginale motorstyringen. på nyere biler er det nok værre. disse har strengere krav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå