Gå til innhold

Trollstigentreffet 2010

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ofte slik dessverre..

Bestandig er det noen som ikke skjønner at det de gjør får store konsekvenser for resten. Hver gang det er treff, så er det råkjøring til og fra treff samt spinning og herjing. Dette legger jo andre merke til, og resulterer fort i at det blir VELDIG vanskelig å få arrangert noesomhelst senere. Blir veldig oppgitt til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang det er treff, så er det råkjøring til og fra treff samt spinning og herjing.

Ikke helt uten grunn at flere og flere arrangementer er lukkede klubb-satsinger, gjerne i form av å kjøre lange dagsdistanser, med overnattinger underveis.

Egentlig rasende logisk å kjøre framfor å parkere. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang det er treff, så er det råkjøring til og fra treff samt spinning og herjing.

Ikke helt uten grunn at flere og flere arrangementer er lukkede klubb-satsinger, gjerne i form av å kjøre lange dagsdistanser, med overnattinger underveis.

Egentlig rasende logisk å kjøre framfor å parkere. :D

Sant det. Hadde vært morsomt med en tur nedover Sverige for eksempel, hvor man kan oppleve litt bedre veistandard. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt ann på det, ikke alle som har samme preferanser. :)

Joda, tur i Sverige er sikkert gøy for am-car fans. Likevel hadde jeg trodd det hadde mer for seg å reise lengre sydover i Europa på leting etter gode veier.

En ting skal være sikkert, og det er at jeg synes ikke det er noe morsomt å kjøre på norske veier som er eldre enn ett par år, og er helt utslitt og hullete.

Nei, selv nye norske veier føles som noe fra forrige årtusen. Daglige turer kan derfor bli slitsomme greier.

Derimot hvis man har en svingvillig, sportslig bil med et fint avstemt chassis, kan smale norske veier være et funn for entusiasten.

Husk at entusiaster i bilklubber over hele Europa legger arrangementene sine til veinettet i ditt nærområde, ikke til Sverige. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, touché. Nei, poenget var å få en litt lengre kjøretur, istedenfor utstilling og sparking av småstein som nevnt over. Så klart finnes det utrolig mange bedre mål enn Sverige, men det var bare ett helt tilfeldig valg. For min del kunne jeg tenkt meg Tyskland og Italia, men dette tviler jeg på at er gjennomførbart for en klubb, men heller noe man planlegger med venner utenfor en offisiell klubb (?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del kunne jeg tenkt meg Tyskland og Italia, men dette tviler jeg på at er gjennomførbart for en klubb, men heller noe man planlegger med venner utenfor en offisiell klubb (?).

Fordelen med å gjøre noe slikt i en vennegjeng, er vel at man slipper at alle skal ha en mening om prosjektet på et diskusjonsforum etterpå. :P

Likevel, Tysklandstur bør være like gjennomførbart som et klubbtiltak, som et venneprosjekt.

Det viktigste forblir vel god planlegging, bindende forhåndspåmelding og depositum man ikke får igjen hvis man trekker seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg en god blanding av begge deler, og ikke bare lokal cruising i området "treffet" skal vær. På en måte ett kjørende treff, hvor man er innom flere forskjellige steder, kanskje over flere dager, men helst ikke i nærheten av Oslo, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke selve kjøringen som er orgasmisk for meg, mer glad i det sosiale, utveksle seriøse og useriøse meninger, ta bilder, ta seg en øl etc...

orgasmisk å møte andre menn ja....I knew u was different...

Hahaha, du kan det med å kommentere på de små tingene i en større setning du, wicky. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...