kjekk82 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Nei nei,, helga før går jo ikke Mr.Silver for da er det 02/Classic landstreff i Ålesund . Uff kjenner til den følelsen om å være ombord når ting skjer, skikkelig DRITT.. I fjor var det kun bimmers treffet i åndalsnes jeg fekk med meg, ellers så var jeg ute, heldigvis ser det lysere ut i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Jaggu en god del år siden sist jeg var i Trollstigen ja...er vel kjapt regnet en 19 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Hmmm... Har faktisk aldri kjørt Trollstigen... Så kanskje eg skal sige meg en tur oppover fra det glade vestland?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Gjør det Classic helga før ja, men jeg rekker ikke det heller tror jeg pga bryllup, men nå er jo bryllupet på sunnmøre da så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Gjør det Classic helga før ja, men jeg rekker ikke det heller tror jeg pga bryllup, men nå er jo bryllupet på sunnmøre da så vi får se Er da vell råd å stikke seg av mellom kirke og fest vell på Lørdagen Knut, er jo en kjempe god unnskylding å få se på gamle gode klassiker bmw`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Nei nei,, helga før går jo ikke Mr.Silver for da er det 02/Classic landstreff i Ålesund .Uff kjenner til den følelsen om å være ombord når ting skjer, skikkelig DRITT.. I fjor var det kun bimmers treffet i åndalsnes jeg fekk med meg, ellers så var jeg ute, heldigvis ser det lysere ut i år To helger før da sjø hehe.. Tror forresten jeg jobber med en kjenning av deg, Andre Remøy?! Utrolig irriterende å være ombord når man virkelig har lyst å være med på ting som skjer hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Nei nei,, helga før går jo ikke Mr.Silver for da er det 02/Classic landstreff i Ålesund .Uff kjenner til den følelsen om å være ombord når ting skjer, skikkelig DRITT.. I fjor var det kun bimmers treffet i åndalsnes jeg fekk med meg, ellers så var jeg ute, heldigvis ser det lysere ut i år To helger før da sjø hehe.. Tror forresten jeg jobber med en kjenning av deg, Andre Remøy?! Utrolig irriterende å være ombord når man virkelig har lyst å være med på ting som skjer hjemme Nei da er jeg på sjøen ,Så datoen er bare å spikre Åja du jobber la me Andy ja, litt av en kar de , du får hilse han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2010 101 påmeldte pr i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Jeg har ikke facebook, håper det funker å melde seg på her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Åh, dette vil jeg være med på i år! Fikk ikke vært med i fjor pga. jobb og bil... Må se hvordan det passer med jobb i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Stiller med m3'n iallefall. venta lenge på og kjøre trollstigen nå. gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 er det noen som kan å kontrollere vær da ? det hadde gjort seg vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 :D:D:D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 :D :D :D Her høres det ut som noen gleder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Er lov å glede seg 113 påmeldte på face nå Om halvparten av de har bil så lukter det gull i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå