Gå til innhold

E90, E91, E92 og E93 3-serie-tråden


codex
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Har ett problem med lyktespyleren på høyre side foran ikke trekker seg helt inn etter å ha vært i bruk. Noen her som vet hva dette skyldes, evt hva jeg kan gjøre? Bilen er forresten en E92..

kan være deffekt pumpe som trekker den tilbake, eller event at den sitter i spenn som også er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DVD-spilleren min som lever navi`n er ikke helt på nett. Sjeldent at den klarer og lese plater, noen som vet hva det kan skyldes? Har prøvd flere plater, og om jeg setter min plate i E90`n til en kompis så kommer den opp med en gang.. Har vært slik en stund nå.. Irriterende..!

Er dette noe de kan finne ut med diagnose? Skal inn med bilen når jeg kommer hjem nå, for å slette en haug med feilmeldinger og koble ut SOS knappen etter at batteripolene har vært av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DVD-spilleren min som lever navi`n er ikke helt på nett. Sjeldent at den klarer og lese plater, noen som vet hva det kan skyldes? Har prøvd flere plater, og om jeg setter min plate i E90`n til en kompis så kommer den opp med en gang.. Har vært slik en stund nå.. Irriterende..!

Er dette noe de kan finne ut med diagnose? Skal inn med bilen når jeg kommer hjem nå, for å slette en haug med feilmeldinger og koble ut SOS knappen etter at batteripolene har vært av.

Hei Jørgen, det har vært vanlig feil dette oxo, eneste som nytter er å bytte ut hele leseren, er en vide om dette på youtube.com. Laseren din som er slitt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Teknisk E90/91/92-tråd var ikkje dumt!

Eg lurer på nye sommarfelgar til min 330xd. Har 17 no, vurderer 18 eller 19.

Men korleis er det med xdrive ET og rulleomkrets/breidde? Eg har forstått det slik at eg kan ha forskjellig breidde framme og bak, men at eg må ha eksakt samme rulleomkrets. Stemmer det?

Og kva ET er det som blir finast til ein e91 xdrive? Vil jo at det skal fylle heeeelt ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

er vell lov å bringe litt liv i denne tråden igjen?

har kjøpt meg e90, og tenker å lage til en iphone dock framme i askebegeret/myntrommet.

lurer på om det e noen som har gjort det før? tenker kjøpe en iphone dock, også trekke usb og aux fra midtkonsollen og opp der. har sett på e90post.com der noen har gjort det samme, men finishen deres ble ikke så allverdens. noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett problem med lyktespyleren på høyre side foran ikke trekker seg helt inn etter å ha vært i bruk. Noen her som vet hva dette skyldes, evt hva jeg kan gjøre? Bilen er forresten en E92..

Kjøpte E92 her om dagen jeg og, merket det samme. Høyresiden trekker seg ikke inn etter spyling, lett å dytte inn men utrolig irriterende. Kjenner også en annen som har E92 som har akkurat samme problemet, høyre side der og, feil på alle E92? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Høyrest ut som ein kjempeidè!

Eg har og tenkt på at askebegeret er rimelig vekkasta bruk av ein forholdsvis liten coupe og eg og har og fundert på ein god plass å plassere telefonen min, men eg har aldri tenkt noko så lurt som det du foreslår her.

Forslag til gjennomføring har eg dog ikkje. Eller kanskje noko i glasfiber hadde gått an å lage til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Har noen spørsmål til dere:

Ønsker meg en E91 (altså stv) automat, bensin eller diesel?

Har hatt e46 320dat (150 hk) og den var ikke akkurat noe problemfri bil, motor, rust...

Har E91 blitt bedre enn E46 med tanke på det tekniske?

Noen kjente feil jeg burde vite om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har keyless go på min 09 e-91.. har lest her at nøkkel skal lade seg når den står i? ser jo ingen poler på nøkkelen som kan ta til seg lading. hvordan fungerer dette?

Trenger nødvendigvis ikke å være poler for at den skal lade, el tannbørste har heller ikke det..

Hadde det på min E46 også, batteriet varer livet ut på bilen i selve nøkkelen, og denne er ikke mulig å skifte, blir ladet hver gang du kjører. (lønner seg å bruke reservenøkkelen av og til så den får seg en lading iblant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen spørsmål til dere:

Ønsker meg en E91 (altså stv) automat, bensin eller diesel?

Har hatt e46 320dat (150 hk) og den var ikke akkurat noe problemfri bil, motor, rust...

Har E91 blitt bedre enn E46 med tanke på det tekniske?

Noen kjente feil jeg burde vite om?

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...