Gå til innhold

Trenger hjelp av alle Bimmere til og finne 840 / 850 i Norge

huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Som overskrifen sier så trenger jeg hjelp med ett prosjekt der målet er og lokalisere alle biler og eiere av disse i Norge.

Vi er i god gang med og skape ett godt miljø , men vil gjerne finne alle som er i Norge mange av E31 eierene er ikke aktive på nettet derfor treger jeg hjelp av spottere rundt hele landet :-)

Nå er våren på gang og mange av disse kommer på veien etterhvert.

Ta bilder med mobilen og samle her eller send PM

Til nå er det 83 biler på lista de aller fleste med bilder, og vi har kontakt med vel 70 eiere

Men det er ca 30 biler til i Norge og de vil vi gjerne finne.

Oppfordingen er Se etter E31 alle typer 840,850,850CSI og Alpina

Ta bilder

f1cxmmvf3doe0ft8700t.jpg

Hilsen

Terje

ov1qd65uty2v9ybpeuuu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Som Gunnar sier en trenger ikke og legge bilen ut her viss en tror eier vil reagere på dette, send meg en PM med Regnummer så fikser jeg resten selv.

Har du noen fra Tønsberg/Nøtterøy? Det går et par her som jeg kan prøve å knipse.. ihvertfall en burgunder og muligens en grønn.

Nei har ingen med de fargene fra Tønsberg ser det ut som på lista , ta bilder please

fettern min har en 850 her i kr.sand vet ikke om den er på lista han er her på forumet sånsett så ser vel tråden snart

Har ett par fra Kristiansand som er aktive , Trono du tenker på?

vet av en 850, men den har ikke norske skilt.. den blir bare kjørt av og til med prøveskilt..

Flextron , Vi har flere uregistrert biler på lista og det er like interssant og bør være av interesse for eier også og være med i miljøet og se hva som sjer. Send detaljer please Navn og tlf kansje

Men er igrunnen litt rart om folk er redde for reg nummeret sitt , da kan de jo ikke ta bilen ut av garasjen i tilfellet noen ser dem ;-)

Det er ivertfall slik jeg ser det.

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da fant vi en til 850 :D takker for tips på PM , han var meget interssert og positiv og vil få flere tidligere utsendte mailer fra oss

Egil dette var i tillegg en Hartge modell , såvidt jeg vet er du den eneste andre med slik?

Interessert nå eller ;-)

Stå på gutter, så får vi samlet alle eiere.

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en svart 850 her i Bergen. Den står i fabrikkgaten uten skilter for øyeblikket.

Den er vel lettest å kjenne igjen på felgene, men vet ikke hva de heter. Tror det er 5 flate, store eiker som er litt inni felgen hvis du skjønner.

Skal se om jeg får tatt et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en svart 850 her i Bergen. Den står i fabrikkgaten uten skilter for øyeblikket.

Den er vel lettest å kjenne igjen på felgene, men vet ikke hva de heter. Tror det er 5 flate, store eiker som er litt inni felgen hvis du skjønner.

Skal se om jeg får tatt et bilde.

Har bare en svart i Bergen og det er denne, men er ikke slike felger jeg tror du beskriver.

i4s5yo6sr7cihiypwkw7.jpg

Men er det slike felger du tenker på? denne har stått til salgs på Finn en stund

vfyhu37vwjdk8xpp55jw.jpg

Ta bilder please , vet du hvem eieren er?

Hilsen

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvertfall en i Larvik. Minns den er blå, kanskje sort, ung eier.

Vet ikke om du har registrert noen herfra.

Så er det en hvit som eies av en eldre kar. Litt usikker på om den tilhører her, men ser han hver sommer hvertfall. Har verken skiltnummer eller navn på noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...