huldra66 Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Hei Som overskrifen sier så trenger jeg hjelp med ett prosjekt der målet er og lokalisere alle biler og eiere av disse i Norge. Vi er i god gang med og skape ett godt miljø , men vil gjerne finne alle som er i Norge mange av E31 eierene er ikke aktive på nettet derfor treger jeg hjelp av spottere rundt hele landet Nå er våren på gang og mange av disse kommer på veien etterhvert. Ta bilder med mobilen og samle her eller send PM Til nå er det 83 biler på lista de aller fleste med bilder, og vi har kontakt med vel 70 eiere Men det er ca 30 biler til i Norge og de vil vi gjerne finne. Oppfordingen er Se etter E31 alle typer 840,850,850CSI og Alpina Ta bilder Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Har du noen fra Tønsberg/Nøtterøy? Det går et par her som jeg kan prøve å knipse.. ihvertfall en burgunder og muligens en grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 vet av en 850, men den har ikke norske skilt.. den blir bare kjørt av og til med prøveskilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Flotte biler! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 fettern min har en 850 her i kr.sand vet ikke om den er på lista han er her på forumet sånsett så ser vel tråden snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Redigert bort. Tror ikke det er noe som trenger å legges på nett her, trådstarter trenger nok bare regnr. eller telefonnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Hei Som Gunnar sier en trenger ikke og legge bilen ut her viss en tror eier vil reagere på dette, send meg en PM med Regnummer så fikser jeg resten selv. Har du noen fra Tønsberg/Nøtterøy? Det går et par her som jeg kan prøve å knipse.. ihvertfall en burgunder og muligens en grønn. Nei har ingen med de fargene fra Tønsberg ser det ut som på lista , ta bilder please fettern min har en 850 her i kr.sand vet ikke om den er på lista han er her på forumet sånsett så ser vel tråden snart Har ett par fra Kristiansand som er aktive , Trono du tenker på? vet av en 850, men den har ikke norske skilt.. den blir bare kjørt av og til med prøveskilt.. Flextron , Vi har flere uregistrert biler på lista og det er like interssant og bør være av interesse for eier også og være med i miljøet og se hva som sjer. Send detaljer please Navn og tlf kansje Men er igrunnen litt rart om folk er redde for reg nummeret sitt , da kan de jo ikke ta bilen ut av garasjen i tilfellet noen ser dem Det er ivertfall slik jeg ser det. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Vel da fant vi en til 850 takker for tips på PM , han var meget interssert og positiv og vil få flere tidligere utsendte mailer fra oss Egil dette var i tillegg en Hartge modell , såvidt jeg vet er du den eneste andre med slik? Interessert nå eller Stå på gutter, så får vi samlet alle eiere. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E38dreamin Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Har sett en svart 850 her i Bergen. Den står i fabrikkgaten uten skilter for øyeblikket. Den er vel lettest å kjenne igjen på felgene, men vet ikke hva de heter. Tror det er 5 flate, store eiker som er litt inni felgen hvis du skjønner. Skal se om jeg får tatt et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Har sett en svart 850 her i Bergen. Den står i fabrikkgaten uten skilter for øyeblikket.Den er vel lettest å kjenne igjen på felgene, men vet ikke hva de heter. Tror det er 5 flate, store eiker som er litt inni felgen hvis du skjønner. Skal se om jeg får tatt et bilde. Har bare en svart i Bergen og det er denne, men er ikke slike felger jeg tror du beskriver. Men er det slike felger du tenker på? denne har stått til salgs på Finn en stund Ta bilder please , vet du hvem eieren er? Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Trono ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Det er hvertfall en i Larvik. Minns den er blå, kanskje sort, ung eier. Vet ikke om du har registrert noen herfra. Så er det en hvit som eies av en eldre kar. Litt usikker på om den tilhører her, men ser han hver sommer hvertfall. Har verken skiltnummer eller navn på noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Har du den som går i Stordal nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Vet om en 850 Alpina B12... Litt usikker på hvem som eier den nå, grønn med gulldekor. Ganske sikker på at det er org Alpina! Har du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 Har du en på lista di fra Brevik i Telemark? Han har før eid en 850csi, men har nå en 840. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå