Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Calypsorot DF registert 8xx observert på kvaløybrua i Tromsø.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skal være en i Tromsø og en i Fotlandsvåg med DFxxxxx og Calypsorød :-) så har nok den.

Men har nok 98% av alle Norske biler på lista nå , men mangler bilder av vel 35

Så Bilder er kjekt å få.

Hilsen

Terje

• 2 months later...
Skrevet
RH17##8? Har du den? :D Regner med du har den, men det er vel verdt å spørre :) Den var meget pen!

Jo har den :D og den er som du sier meget pen , denne var en av mine favoritter før jeg kjøpte selv og jeg hadde lagret annonsen på denne da den hadde nyydelige bilder av bilen :mrgreen:

Ellers så har jeg nå antagelig 95% ( 144stk på lista ) av alle Norske bilene under kontroll og bilder av omtrent 90% av disse.

Databasen med bilder,salgsannonser, buildsheets OSV har nå 3500filer på de Norske bilene, MEN TAR GJERNE IMOT MERE BILDER 8)

g5r294ng0bx1l341bbh9.jpg

• 9 months later...
Skrevet

Fant en 850 i bildene mine fra NSK Vårmønstring i 2012. Og orket ikke bla gjennom 27 sider for å se om du har den;)

Hvit DJ84xxx

_DSC8217.jpg

_DSC8220.jpg

Skrevet
Fant en 850 i bildene mine fra NSK Vårmønstring i 2012. Og orket ikke bla gjennom 27 sider for å se om du har den;)

Hvit DJ84xxx

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Der går veldig bra , nye bilder uansett og blir lagret :-)

• 10 months later...
Skrevet

Møtte en VX registrert 8xx i Lavangsdalen i Troms nå. Var lilla, kanskje techno lilla. Har du den?

Sent fra min D5503 via Tapatalk

Skrevet

Møtte en VX registrert 8xx i Lavangsdalen i Troms nå. Var lilla, kanskje techno lilla. Har du den?

Sent fra min D5503 via Tapatalk

Skal ha den er en Mauritzius blå i Troms :-)

Er bursdag feiring for 8 serie på BMW i Tyskland i sommer

Sent from space using Tapatalk -

Stemmer det og vi er 11 eiere fra Norge som reiser ned, det er påmeldt 141biler og 270 personer fra 20 forsjellige land til dette treffet i Munchen.

8eren står klar :-)

Hilsen

Terje

Skrevet

Møtte en gul 8-er på prøveskilt og en vinrød på ulvøya i oslo her i helgen, begge disse er vel kjent hos deg huldra? Vil tro det bare er en gul e31 i Norge? :P

Skrevet

Den E31n på Ulvøya som er burgunder/vinrød har holdt til på Ulvøya sikkert siden ny. Har observert den mange ganger iløpet av de siste 12-13 årene.

Virkelig flotte biler!

Skrevet

Møtte en gul 8-er på prøveskilt og en vinrød på ulvøya i oslo her i helgen, begge disse er vel kjent hos deg huldra? Vil tro det bare er en gul e31 i Norge? :P

Gul???  , den er ny den har jeg ikke sett , det er svært få Gule 8ere og min neste 8er må bli gul men da må jeg sannsyligvis lakke den selv :-)

Kompis av fadern skal nedover med en rød 850 Alpina

Sent from space using Tapatalk -

Ja kjenner han og vi skal innom Alpina også , det er tre Alpiner i Norge og alle skal på dette treffet.

Hilsen

Terje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...